Հրապարակվել են հեռուստաընկերությունների կողմից նախընտրական քարոզչության հեռարձակման սակագները
![Հրապարակվել են հեռուստաընկերությունների կողմից նախընտրական քարոզչության հեռարձակման սակագները](https://hraparak.am/uploads/images/5ff9c8277c7e68819210026505b965c1.jpg)
Հեռուստատեսության և ռադիոյի ազգային հանձնաժողովը հրապարակել է հեռուստա և ռադիոընկերությունների ներկայացած ապրիլի 2-ին կայանալիք խորհրդարանական ընտրությունների նախընտրական քարոզարշավի գովազդային սակագները։
Ըստ այդմ՝ նախընտրական քարոզչության համար տրամադրվող եթերաժամանակի ամենաբաձր սակագներ են սահմանել «Արմենիա» և «Շանթ» հեռուստաընկերությունները՝ 1 րոպեի դիմաց, որը 1 րոպեի դիմաց 100 հազար դրամ է կազմում։ 60 հազարական դրամի սակագներ են ներկայացվել «Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության» և «Հայկական երկրորդ հեռուստաալիք»-ի կողմից։ «Հ3» հեռուստաընկերությունը սահմանել է 50 հազար դրամ սակագին, «Ա-Թիվի» հեռուստաընկերությունը՝ 40 000 դրամ, «Երկիր Մեդիա»-ն, «Արմնյուզ», «Ար» և «Կենտրոն» հեռուստաընկերությունները՝ համապատասխանաբար 25, 20 հազարական և 18 հազար դրամի սակագներ։
Կարծիքներ