Քննիչի գո՞րծն էլ մամուլը պետք է անի
Hraparak.am-ում 27․07․2018թ հրապարակված «Իրավապահները դպրոցի տնօրենի սպանություն են կոծկել» վերնագրով [հոդվածը](https://www.hraparak.am/posts/5b5ab785fa995d06cd0069b6) ընթերցողների շրջանում լայն արձագանք գտավ։ Մարդիկ անընդհատ զանգում են «Հրապարակի» խմաբագրություն և հետաքրքրվում հոդվածում նկարագրված պատմության և իրադարձությունների հետագա ընթացքի մասին։
Վերոնշյալ նյութում նկարագրվող դեպքի տուժող կողմի փաստաբանը քննիչներին հաղորդել է, որ նյութով հետաքրքրվողներ կան, իսկ քննիչն էլ հետաքրքրվողների մասին տեղեկությունները Հրապարակից է խնդրում՝ մտածելով, որ նրանք ինչ- որ կերպ կարող են մասնակցություն ունենալ դեպքին:
ՀՀ ՔԿ Արարատի մարզի քննչական վարչության ավագ քննիչ, երրորդ դասի խորհրդական Ս․ Հայրապետյանը «Հրապարակ» օրաթերթին խնդրում է համապատասխան աշխատակիցներին՝ հավանաբար նկատի ունի լրագրողներին, պարզել և հայտնել նշված հոդվածի մասին հետաքրքրություն ունեցող անձի տվյալները, թե ով է դրսևորել հետաքրքրությունը, ի՞նչ ձևով՝ հեռախոսազանգ, գրավոր հարցում, թե՞ բանավոր հարցում, եթե զանգահարել է, ապա ի՞նչ հեռախոսահամարից, և ո՞ր հեռախոսահամարին է զանգահարել, ինչպես նաև հայտնել այն աշխատակցի տվյալները՝ անուն, ազգանուն, հայրանուն, բնակության հասցե, ումից հետաքրքրվել է այդ անձը։
Ստացվում է, որ լրատվամիջոցը իր բնականոն աշխատանքի փոխարեն պետք է հետայսու հավաքագրի խմբագրություն զանգահարող յուրաքանչյուր ընթերցողի տվյալները՝ անհրաժեշտության դեպքում դրանք քննչական կոմիտեի քննիչներին տրամադրելու համար՝ այդ կերպ դառնալով Քննչական կոմիտեի բաժանմունք։
Վերոնշյալ նյութում նկարագրվող դեպքի տուժող կողմի փաստաբանը քննիչներին հաղորդել է, որ նյութով հետաքրքրվողներ կան, իսկ քննիչն էլ հետաքրքրվողների մասին տեղեկությունները Հրապարակից է խնդրում՝ մտածելով, որ նրանք ինչ- որ կերպ կարող են մասնակցություն ունենալ դեպքին:
ՀՀ ՔԿ Արարատի մարզի քննչական վարչության ավագ քննիչ, երրորդ դասի խորհրդական Ս․ Հայրապետյանը «Հրապարակ» օրաթերթին խնդրում է համապատասխան աշխատակիցներին՝ հավանաբար նկատի ունի լրագրողներին, պարզել և հայտնել նշված հոդվածի մասին հետաքրքրություն ունեցող անձի տվյալները, թե ով է դրսևորել հետաքրքրությունը, ի՞նչ ձևով՝ հեռախոսազանգ, գրավոր հարցում, թե՞ բանավոր հարցում, եթե զանգահարել է, ապա ի՞նչ հեռախոսահամարից, և ո՞ր հեռախոսահամարին է զանգահարել, ինչպես նաև հայտնել այն աշխատակցի տվյալները՝ անուն, ազգանուն, հայրանուն, բնակության հասցե, ումից հետաքրքրվել է այդ անձը։
Ստացվում է, որ լրատվամիջոցը իր բնականոն աշխատանքի փոխարեն պետք է հետայսու հավաքագրի խմբագրություն զանգահարող յուրաքանչյուր ընթերցողի տվյալները՝ անհրաժեշտության դեպքում դրանք քննչական կոմիտեի քննիչներին տրամադրելու համար՝ այդ կերպ դառնալով Քննչական կոմիտեի բաժանմունք։
Կարծիքներ