Հայաստանում երկաթուղային հաղորդակցությունը վերականգնվել է ժամանակացույցից շուտ

Հայաստանում երկաթուղային հաղորդակցությունը վերականգնվել է ժամանակացույցից շուտ

Հունիսի 15-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը, նախատեսված ժամկետից վեց օր շուտ, բացել է երկաթուղու երթևեկությունը Հայաստանի հյուսիսում ավերիչ ջրհեղեղից հետո վերականգնված հատվածներում։
Հանրապետությունն արտաքին աշխարհի հետ կապող միակ երկաթուղու երթևեկության արագ վերականգնման գործում հայ մասնագետներին ակտիվ աջակցություն են ցուցաբերել «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի տարբեր ստորաբաժանումների ռուս գործընկերները։ Այս մասին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել Հայաստանի փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանի և Ռուսաստանի կառավարության նախագահի տեղակալ Ալեքսեյ Օվերչուկի միջև մայիսի վերջին:

Վթարավերականգնողական աշխատանքների կազմակերպման և աջակցության նպատակով մայիսի վերջին Հայաստան են գործուղվել «Ռուսական երկաթուղիների» ղեկավարներն ու մասնագետները ՝ ենթակառուցվածքի Կենտրոնական տնօրինության պետի տեղակալ Անդրեյ Կուչինի նախագահությամբ: Ընդհանուր առմամբ, աշխատանքներին մասնակցել են 40 մասնագետներ «Ռուսական երկաթուղիների» կառուցվածքային ընկերություններից՝ "Ռոսժելդորպրոեկտ", "Տրանսէներգո", "Տրանսէլեկտրոպրոեկտ", ինչպես նաև ճանապարհային վարպետներ, շինարարական տեխնիկայի մեքենավարներ, արհեստական կառույցների ինժեներներ, գեոդեզիստներ, Էներգետիկներ Հյուսիս-Կովկասյան, Վոլգայի, Օկտյաբրսկի, Հարավ-Արևելյան և Հյուսիս-արևմտյան երկաթուղիներից: Բացի այդ, 10 մասնագետ և շինարարական աշխատանքներում անհրաժեշտ շարժակազմ է տրամադրել «վրացական երկաթուղին»:

24/7 ռեժիմով իրականացված աշխատանքների ընթացքում կատարվել են աննախադեպ ծավալի հողային աշխատանքներ, լցվել են տասնյակ հազարավոր տոննա մանրացված քար և կոպիճ, վերականգնվել են ջրահեռացման ինժեներական կառույցները, քարշային էլեկտրակայանները, կոնտակտային ցանցերը, տարբեր լարման էլեկտրահաղորդման գծերը, կապի գծերը, կայանային ենթակառուցվածքները, այդ թվում ՝ կայարանային ենթակառուցվածքները: Ընդհանուր առմամբ վերակառուցվել է մոտ 2 կիլոմետր ճանապարհ։

ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Ալեքսեյ Մելնիկովը նշում է, որ ջրհեղեղի հետևանքով առաջացած երկաթուղու ավերածությունները աննախադեպ էին Հայաստանի երկաթուղիների պատմության մեջ: «Մենք բախվեցինք տարերքի, որի մասշտաբներն աննախադեպ և անկանխատեսելի էին Հայաստանում երկաթուղու գոյության ողջ պատմության ընթացքում ։Մեր ռուս գործընկերների օգնությամբ մենք կարողացանք վերականգնել երթևեկությունը քանդված հատվածներով այն ժամկետներում, որոնք սկզբում մեզ անհնարին էին թվում։ Այս կապակցությամբ կցանկանայի շնորհակալություն հայտնել բոլոր նրանց, ովքեր մասնակցել են վերականգնողական աշխատանքներին։ Իրականում դա Հայաստանի, Ռուսաստանի և Վրաստանի տասնյակ հարյուրավոր մասնագետների համակարգված և պրոֆեսիոնալ աշխատանքն էր, որը գերազանց արդյունք տվեց», - նշեց Ա.Մելնիկովը:

«Ռուսական երկաթուղիների» բոլոր մասնագետները պարգևատրվել են ՀԿԵ  «Փոխօգնության» մեդալով  և ՀԿԵ գլխավոր տնօրենի անվանական ժամացույցով:

Железнодорожное сообщение в Армении восстановлено с опережением графика 

Компания «Южно-кавказская железная дорога» 15 июня с опережением графика на шесть дней открыла движение на восстановленных после разрушительного наводнения на севере Армении участках железной дороги. 
В деле скорейшего возобновления движения на единственном связывающем республику с внешним миром железной дороге активную поддержку армянским специалистам оказали российские коллеги из различных подразделений ОАО «Российские железные дороги». Договоренность об этом была достигнута между вице-премьером Армении Мгером Григоряном и заместителем председателя правительства России Алексеем Оверчуком в конце мая.

Для организации и содействия аварийно-восстановительным работам в Армению в конце мая были командированы руководители и специалисты РЖД под председательством заместителя начальника Центральной дирекции инфраструктуры Андрея Кучина. В целом в работах участвовали 40 специалистов из структурных компаний РЖД – «Росжелдорпроект», «Трансэнерго», «Трансэлектропроект», а также дорожные мастера, машинисты строительной техники, инженеры по искусственным сооружениям, геодезисты, энергетики с Северо-Кавказской, Приволжской, Октябрьской, Юго-Восточной и Северо-Западной железных дорог. Кроме того, 10 специалистов и необходимый в строительных работах подвижной состав предоставила «Грузинская железная дорога».

В ходе работ в режиме 24/7 был осуществлен беспрецедентный объем земляных работ, насыпано десятки тысяч тонн бутового камня и щебня, восстановлены водоотводящие инженерные сооружения, тяговые электроподстанции, контактные сети, линии электропередач различного напряжения, линии связи, станционная инфраструктура, в том числе средства СЦБ. В целом было отстроено порядка 2 километра путей.  

Генеральный директор ЮКЖД Алексей Мельников отмечает, что вызванные паводком и наводнением разрушения железной дороги были беспрецедентными в истории железных дорог в Армении. «Мы столкнулись со стихией, масштабы которой были беспрецедентными и непредсказуемыми за всю историю существования железной дороги в Армении. При помощи наших российских коллег мы сумели восстановить движение по разрушенным участкам в сроки, которые в начале нам казались недостижимыми. В связи с этим хотел бы выразить благодарность всем, кто принимал участие в восстановительных работах. В действительности, это была слаженная и профессиональная работа десятков сотен специалистов из Армении, России и Грузии, которая дала отличный результат», - отметил А.Мельников.

Все специалисты РЖД были награждены медалью ЮКЖД “За взаимопомощь” и именными часами гендиректора ЮКЖД.