Իսկական կինո
![կինո](/images/2010/07/5-ej-inqnutyun-e1279266241915-400x250.jpg)
Բարդ ու անգամ անբացատրելի այս ստեղծագործությունը շատերի մոտ հարցականներ կառաջացնի. «Տեսնես ինչի՞ մասին էր»: Ասենք, որ ամենաճիշտը ուղեղն այդ ուղղությամբ չլարելն է, քանի որ երեւի թե ինքը` Սկորզեսեն էլ այդ հարցին միանշանակ պատասխան չէր տա: Ավելի լավ է ուղղակի վայելել ֆիլմը, որտեղ ամեն ինչ իր տեղում է` գերազանց ռեժիսուրա եւ օպերատորական աշխատանք, մեկը մյուսից լավ դերասանական խաղ ու անսպասելի սյուժետային շրջադարձներ:
http://kinobaza.tv/film/16938/Осров_проклятых_2010#online
«Օտարականը» - Իտալական կինոյի մեծագույն վարպետներից մեկի` Լուկինո Վիսկոնտիի ֆիլմն է, նկարահանված Նոբելյան մրցանակի դափնեկիր, 20-րդ դարի գրականության մեջ իր ուրույն խոսքն ասած Ալբեր Քամյուի համանուն վեպի հիման վրա: Այսօր Քամյուի կամ Վիսկոնտիի անունները, ցավոք, քչերին ինչ-որ բան կասեն, սակայն Մարչելլո Մաստրոյանիի ներկայությունն այս ֆիլմում գոնե շատերի համար կարող է «խայծ» դառնալ:
Խոր, խոհափիլիսոփայական ստեղծագործություն` կյանքի արժեքների նկատմամբ բացարձակ անտարբերության ու անպատասխանատվության, հոգու անկման, հավատքի մերժման մասին: Ամենակարեւորը` Վիսկոնտիին հաջողվել է ֆիլմում քամյուական էկզիստենցիալիզմի ոգին պահպանելը, իսկ Մաստրոյանին, ում ավելի սովոր ենք տեսնել «կայֆարիկ» դերերում, այնպես է խաղում խոր ապատիզմի արդյունքում մարդասպանի վերածված իր հերոսին, որ հասկանում ես, թե որոշ դերասանների համար «ամպլուա» կոչվածը գոյություն չունի, եւ կարող են կերտել ինչ ասես:
http://kinobaza.tv/film/Посторонний_1967#online
Կարծիքներ