Հայբիզնեսբանկի մասնաճյուղերի նոր կոնցեպտը

Հայբիզնեսբանկի մասնաճյուղերի նոր կոնցեպտը

Սույն թվականի հուլիսի 19-ին տեղի ունեցավ ք. Երևան, Նոր Նորք, Միկոյան 2/13 հասցեում տեղակայված ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԻ ժամանակակից և հարմարավետ, նոր դիզայն ստացած մասնաճյուղի բացման արարողությունը:

Չնայած տեխնոլոգիաների, բազմատեսակ ավտոմատացված ծառայությունների և հեռահար բանկային սպասարկման ավելի քան արագ զարգացմանը, սպասարկման ավանդական կապուղիները դեռևս պահանջված են Բանկի հաճախորդների շրջանում: Անմիջական հաղորդակցությունը կարևոր է ինչպես հաճախորդի, այնպես էլ Բանկի համար: Բանկի նոր մասնաճյուղերի ստեղծման հայեցակարգում հաշվի են առնված ոչ միայն ժամանակակից ստանդարտների բոլոր պահանջները, այլև մեր հաճախորդների ցանկությունները, և մենք ուրախ ենք Ձեզ հետ կիսել մեր տեսլականը ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԻ մասնաճյուղերի նոր ստանդարտների վերաբերյալ:

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԻ ժամանակակից մասնաճյուղերը համատեղելու են էրգոնոմիկ լուծումները, նորագույն տեխնոլոգիաները և նորաոճ դիզայնը՝ հաճախորդների հետ աշխատանքում պահպանելով Բանկի բարձր վարկանիշը և նորարարական մոտեցումները:

Գրեթե բոլոր մասնաճյուղերում, ներառյալ վերանորոգվածները, տեղադրվում են հերթային կառավարման համակարգեր, բաժանորդների սպասարկման ոլորտները բաժանվում են սպասարկման և արտադրանքի տեսակներով, անհատական ​​հաճախորդների սպասարկման համար ստեղծվում են առանձին տարածքներ և կհայտնվեն գործիքի ստեղծող, որը կօգնի և ուղղորդում է բոլոր հաճախորդներին, որոնք անհրաժեշտ են սպասարկման ոլորտներում: Հատուկ նշանակված տարածքում փոքր բիզնեսի հաճախորդները և բանկային աշխատողները կկարողանան քննարկել Բանկի և հաճախորդի բիզնեսի հետ համագործակցության բոլոր հարցերը:


Գրեթե բոլոր մասնաճյուղերում, ներառյալ՝ վերանորոգված մասնաճյուղերը, տեղադրվում են հերթերի կառավարման համակարգեր, հաճախորդների սպասարկման գոտիներն առանձնացված են ըստ սպասարկման և ծառայության  տեսակի, ստեղծված են առանձին տարածքներ հաճախորդների անհատական սպասարկման համար, ինչպես նաև կհայտնվի հաճախորդներին դիմավորող աշխատակից (Meeter&Greeter), որը կօգնի հաճախորդներին և վերջիններիս կուղղորդի անհրաժեշտ սպասարկման գոտի: Հատուկ առանձնացված տարածքում փոքր բիզնեսի հաճախորդները և բանկի աշխատակիցները կկարողանան քննարկել բանկի հետ համագործակցության և հաճախորդի բիզնեսին առնչվող բոլոր հարցերը:
Բանկի համար գերակա են ֆիզիկական անձանց համար նախատեսված ժամանակակից և հարմարավետ բանկային ծառայությունների զարգացումը և մատուցումը, ինչպես նաև փոքր բիզնեսի և խոշոր իրավաբանական անձանց համար նախատեսված ծառայությունները: Ահա թե ինչու, նոր դիզայնից բացի, մասնաճյուղերում կիրականացնեն մի շարք համալիր միջոցառումներ, որոնք ուղղված են հաճախորդների սպասարկման գործընթացների օպտիմալացմանը, աշխատատեղերի և սպասարկման գոտիների արդիականացմանն ու տեխնիկական վերազինմանը: Դա, անշուշտ, բարենպաստ կանդրադառնա մեր Բանկի հաճախորդների սպասարկման մակարդակի վրա:

Ներկայումս Բանկը հաճախորդներին առաջարկում է ավանդական բանկային ապրանքների փաթեթ: Մանրածախ հատվածի և փոքր բիզնեսի զարգացումը բանկի ռազմավարական խնդիրն է 2019-2021 թվականների ընթացքում: 
Բանկի ռազմավարական զարգացման ծրագրով նախատեսվում է բացել 4-6 նոր մասնաճյուղ, իսկ հին մասնաճյուղերը կունենան նոր դիզայն և տեղի կունենա նրանց հասցեափոխություն: 
Շուտով Բանկի որոշ մասնաճյուղերում կգործարկվի 24/7 ռեժիմով շուրջօրյա սպասարկման ծառայությունը: Այն հնարավորություն կտա Բանկի հաճախորդներին սպասարկվել շուրջօրյա և ստանալ տեղեկատվություն բանկի ապրանքատեսակների և ծառայությունների, մասնաճյուղերի տեղակայման և արտարժույթի փոխարժեքների մասին: Որակյալ մասնագետները կօգնեն ընտրել համապատասխան ծառայությունը, կհաշվարկեն վարկի դիմաց վճարվելիք գումարը, խորհրդատվություն կմատուցեն բանկային վճարային քարտերին, Ինտերնետ-բանկ համակարգի և բջջային հավելվածի օգտագործմանն առնչվող հարցերի վերաբերյալ:   
Դեռ շատ նորարարական գաղափարներ են սպասվում մեր Բանկի կողմից մոտ ապագայում, քանի որ մեր թիմը ամեն ջանք գործադրում է, որպեսզի մեր հաճախորդներն իրենց զգան առավելագույնս հարմարավետ և ապահով:

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ՝ ապագայի հուսալի ճանապարհ …