Դեռ մեկ ամիս էլ ախուրյանցիները կմնան առանց տրանսպորտի
Շիրակի մարզպետարանի տրանսպորտի եւ ճանապարհաշինության բաժնի պետ Խաչատուր Խնձրցյանի պարզաբանմամբ, Ախուրյան եւ Նոր Ախուրյան երթուղիների համար հայտարարված մրցույթը կկայանա հուլիսի 8-ին:
«Մի քանի անգամ մրցույթ է հայտարարվել, բայց մասնակիցներ չլինելու պատճառով երթուղին շահագործման չի տրամադրվել: Ով որ շահագործում եւ սպասարկում էր էդ երթուղին, ամսի 22-ին լրացել էր սպասարկման ժամկետը, եւ նա նոր մրցույթին չի մասնակցել, այդ պատճառով շահագործումից դուրս է մնացել»:
Խ. Խնձրցյանը նաեւ նշեց, որ բազմաթիվ անգամներ իրենց մոտ հրավիրել են Ախուրյան համայնքի ղեկավարին, զրուցել նրա հետ, առաջարկություններ արել: «Ինձ մոտ Նոր Ախուրյան գյուղի բնակիչներն էլ են եղել, առաջարկություն ենք արել նրանց, որպեսզի, եթե հնարավոր լինի, եւ գյուղում վարորդ կա, այլ ընկերության առաջարկենք ընդունեն աշխատանքի, երթուղին տրամադրել շահագործման: Պետք է միջոցներ ձեռնարկվեն, որ երթուղին շահագործվի»:
Տրանսպորտի եւ ճանապարհաշինության բաժնի պետը նաեւ նշեց, որ նախկինում Ախուրյան-Նոր Ախուրյան երթուղին տաքսիներով էր շահագործվում, եւ նույն 100 դրամանոց գինն էր գործում: Բացի այդ, երթուղին շահած կազմակերպությունը, ով որ սպասարկել էր, հաղթել էր 150 դրամով, բայց շահագործում էր 100 դրամով: Հիմա կրկին Նոր Ախուրյան եւ Ախուրյան երթուղիների համար մրցույթ է կայանալու, եթե մասնակիցներ լինեն, երթուղին կտրամադրեն շահագործման: «Կա կառավարության 2001 թվականի 762 որոշում, որ մենք լիազորություններ ունենք երթուղին տրամադրել շահագործման միայն հատուկ լիցենզավորված կազմակերպություններին»,-մանրամասնեց զրուցակիցս:
Խ. Խնձրցյանն ասում է նաեւ, որ եթե հնարավոր լինի, մարզպետի թույլտվությամբ որեւէ կազմակերպության ժամանակավոր կհանձնեն երթուղու շահագործումը, մինչեւ նոր մրցույթը, ապա տվյալ կազմակերպության հետ երթուղին շահագործելու ժամանակավոր պայմանագիր կկնքեն: Ինչ վերաբերում է ճանապարհի վատ վիճակին, Խ. Խնձրցյանը պարզաբանեց, որ այն ներհամայնքային ճանապարհ է. «Բազմաթիվ անգամներ Ախուրյան համայնքի միջոցներով ճանապարհը վերանորոգվել է, բայց այն կրկին բարվոք վիճակում չէ: Համայնքի ղեկավարն իր ֆինանսական միջոցների հաշվին պարտավոր է բարեկարգել ճանապարհները»:
Անահիտ ՍԻՄՈՆՅԱՆ
«Մի քանի անգամ մրցույթ է հայտարարվել, բայց մասնակիցներ չլինելու պատճառով երթուղին շահագործման չի տրամադրվել: Ով որ շահագործում եւ սպասարկում էր էդ երթուղին, ամսի 22-ին լրացել էր սպասարկման ժամկետը, եւ նա նոր մրցույթին չի մասնակցել, այդ պատճառով շահագործումից դուրս է մնացել»:
Խ. Խնձրցյանը նաեւ նշեց, որ բազմաթիվ անգամներ իրենց մոտ հրավիրել են Ախուրյան համայնքի ղեկավարին, զրուցել նրա հետ, առաջարկություններ արել: «Ինձ մոտ Նոր Ախուրյան գյուղի բնակիչներն էլ են եղել, առաջարկություն ենք արել նրանց, որպեսզի, եթե հնարավոր լինի, եւ գյուղում վարորդ կա, այլ ընկերության առաջարկենք ընդունեն աշխատանքի, երթուղին տրամադրել շահագործման: Պետք է միջոցներ ձեռնարկվեն, որ երթուղին շահագործվի»:
Տրանսպորտի եւ ճանապարհաշինության բաժնի պետը նաեւ նշեց, որ նախկինում Ախուրյան-Նոր Ախուրյան երթուղին տաքսիներով էր շահագործվում, եւ նույն 100 դրամանոց գինն էր գործում: Բացի այդ, երթուղին շահած կազմակերպությունը, ով որ սպասարկել էր, հաղթել էր 150 դրամով, բայց շահագործում էր 100 դրամով: Հիմա կրկին Նոր Ախուրյան եւ Ախուրյան երթուղիների համար մրցույթ է կայանալու, եթե մասնակիցներ լինեն, երթուղին կտրամադրեն շահագործման: «Կա կառավարության 2001 թվականի 762 որոշում, որ մենք լիազորություններ ունենք երթուղին տրամադրել շահագործման միայն հատուկ լիցենզավորված կազմակերպություններին»,-մանրամասնեց զրուցակիցս:
Խ. Խնձրցյանն ասում է նաեւ, որ եթե հնարավոր լինի, մարզպետի թույլտվությամբ որեւէ կազմակերպության ժամանակավոր կհանձնեն երթուղու շահագործումը, մինչեւ նոր մրցույթը, ապա տվյալ կազմակերպության հետ երթուղին շահագործելու ժամանակավոր պայմանագիր կկնքեն: Ինչ վերաբերում է ճանապարհի վատ վիճակին, Խ. Խնձրցյանը պարզաբանեց, որ այն ներհամայնքային ճանապարհ է. «Բազմաթիվ անգամներ Ախուրյան համայնքի միջոցներով ճանապարհը վերանորոգվել է, բայց այն կրկին բարվոք վիճակում չէ: Համայնքի ղեկավարն իր ֆինանսական միջոցների հաշվին պարտավոր է բարեկարգել ճանապարհները»:
Անահիտ ՍԻՄՈՆՅԱՆ
Կարծիքներ