Արմեն Աշոտյանը կրկին իր ամպլուայի մեջ
Երեկ ԱԺ գիտության եւ կրթության հանձնաժողովի օրակարգում «Լեզվի» եւ «Հանրակրթության» մասին օրենքների նախագիծը հեղինակ Արմեն Աշոտյանի առաջարկությամբ տասնհինգ օրով հետաձգվեց` չներառվեց առաջիկա քառօրյայի օրակարգում, սակայն այն ԱԺ նստաշրջանի մեծ օրակարգում է : Հիմնավորումն էլ այն է, թե քանի որ որոշված է առաջինից երկրորդ ընթերցում ընկած ժամանակահատվածում կազմակերպել հասարակական լսումներ, ապա նախ կլսեն ընդդիմախոսներին: Նախարարությունը նույնպես կմասնակցի քննարկմանը, եւ եթե լինեն առաջարկներ, որոնք Աշոտյանի համար ընդունելի կլինեն, ապա նախագիծը կլրամշակվի դրանցով եւ երկրորդ ընթերցման ռեժիմով արդեն հաջորդ քառօրյային կներկայացվի ԱԺ:
Եթե չգտնեն մոտեցումներ, որոնք կպարփակվեն կառավարության,-նկատեք,-ռազմավարության մեջ, ապա ԱԺ գլխադասային հանձնաժողովին հաջորդ քառօրյայում ընդգրկելու համար դիտարկել հենց այս՝ երկրորդ ընթերցմամբ ներկայացված նախագիծը: «Ներողություն եմ խնդրում, բայց ռազմավարական նշանակության հանդիպում ունեմ, ստիպված եմ գնալ»,- վերջին պարբերության վրա ժպտալով՝ Արմեն Աշոտյանը հեռացավ, սակայն համաձայնեց պատասխանել լրագրողների հարցերին:
- Ի՞նչ կարգի զիջումների կամ փոփոխությունների կարող է գնալ նախարարությունը:
- Մենք ճակատամարտի չենք դուրս եկել. եթե ինչ-որ մեկը կարծում է, որ քաղաքական, հասարակական կամ ինտելեկտուալ կարիերայի սկիզբն է կամ առիթ է հանդիսանում այս նախագիծը, ի սեր Աստծո, ամեն մեկն իր PR-ը կառուցում է այնպես, ինչպես ինքն է ճիշտ գտնում: Մնում է մաղթել հաջողություն: Մենք ընդամենը լուծում ենք շատ կարեւոր խնդիր` Հայաստանում նման տեսակի կրթական ծառայությունների թույլտվության խնդիրը, անկախ նրանից` դա կլինի Դիլիջանի դպրոցը, ռեգենտների դպրոցը կամ մեկ այլ: Խնդիրը դաշտում նման հնարավորություն ստեղծելն է: Մեր բոլոր քննադատների համար, որոնք նորից փորձում են անցնել քննադատության գործին, մի պարզ խորհուրդ ունեմ` կարդալ երկրորդ ընթերցմամբ ներկայացված նախագիծը, որը վաղուց տեղադրված է ԱԺ պաշտոնական կայքում:
- Ի՞նչ գիտեք, որ չեն կարդացել :
- Ոչ ոք մեր քննադատներից չի կարդացել օրենքը, որն օգոստոսի տասներկուսից տեղադրված է կայքում: Այսօր սեպտեմբերի ութն է: Եթե կարդային, շատ կարեւոր փոփոխություն այնտեղ կտեսնեին: Այն մտավախությունը, որ ունեին ՀՅԴ-ն, «Ժառանգությունը», խոսքը այն դրույթի մասին է, որ ՀՀ տարածքում կրթության լեզուն գրական հայերենն է. առաջին ընթերցման ժամանակ «բութ» նշանով ավելացվել էր մեկ պարբերությամբ` բացառությամբ օրենքով նախատեսված դեպքերի: Նոր տեքստում վերջին մասը փոխարինվել է` «օտար լեզվի դասավանդումը չի կարող իրականացվել հայերենե: Մնացած ամեն ինչը նույնն է` տարածքային բաշխումը, դպրոցների քանակը, ցենզը եւ այլն: Խնդրում եմ կարդալ: Մինչ այսօր տրված խոստումները` ներկայացնել առաջարկներ կամ այս կամ այն պատգամավորի կողմից` կրթության նախարարության հետ համատեղ աշխատել, իրավաբանական խորհրդատվություն ներկայացնել, չի կատարվել: Մենք իրավաբանների հետ ենք այն մշակել: Միակ բացառությունը Անահիտ Բախշյանն է: Ինը առաջարկ էլ արվել է գլխադասային` կրթության եւ գիտության հանձնաժողովի կողմից:
ՀԳ - «Լավ կլիներ վերջակետ դնեին, ոչ թե նոր պարբերություն ավելացնեին»,-մեկնաբանեց «Ժառանգություն» խմբակցության անդամ Անահիտ Բախշյանը, որն այնուամենայնիվ ողջունում է այն, որ նախարարությունը հանել է բացառության մասին հատվածը:
Եթե չգտնեն մոտեցումներ, որոնք կպարփակվեն կառավարության,-նկատեք,-ռազմավարության մեջ, ապա ԱԺ գլխադասային հանձնաժողովին հաջորդ քառօրյայում ընդգրկելու համար դիտարկել հենց այս՝ երկրորդ ընթերցմամբ ներկայացված նախագիծը: «Ներողություն եմ խնդրում, բայց ռազմավարական նշանակության հանդիպում ունեմ, ստիպված եմ գնալ»,- վերջին պարբերության վրա ժպտալով՝ Արմեն Աշոտյանը հեռացավ, սակայն համաձայնեց պատասխանել լրագրողների հարցերին:
- Ի՞նչ կարգի զիջումների կամ փոփոխությունների կարող է գնալ նախարարությունը:
- Մենք ճակատամարտի չենք դուրս եկել. եթե ինչ-որ մեկը կարծում է, որ քաղաքական, հասարակական կամ ինտելեկտուալ կարիերայի սկիզբն է կամ առիթ է հանդիսանում այս նախագիծը, ի սեր Աստծո, ամեն մեկն իր PR-ը կառուցում է այնպես, ինչպես ինքն է ճիշտ գտնում: Մնում է մաղթել հաջողություն: Մենք ընդամենը լուծում ենք շատ կարեւոր խնդիր` Հայաստանում նման տեսակի կրթական ծառայությունների թույլտվության խնդիրը, անկախ նրանից` դա կլինի Դիլիջանի դպրոցը, ռեգենտների դպրոցը կամ մեկ այլ: Խնդիրը դաշտում նման հնարավորություն ստեղծելն է: Մեր բոլոր քննադատների համար, որոնք նորից փորձում են անցնել քննադատության գործին, մի պարզ խորհուրդ ունեմ` կարդալ երկրորդ ընթերցմամբ ներկայացված նախագիծը, որը վաղուց տեղադրված է ԱԺ պաշտոնական կայքում:
- Ի՞նչ գիտեք, որ չեն կարդացել :
- Ոչ ոք մեր քննադատներից չի կարդացել օրենքը, որն օգոստոսի տասներկուսից տեղադրված է կայքում: Այսօր սեպտեմբերի ութն է: Եթե կարդային, շատ կարեւոր փոփոխություն այնտեղ կտեսնեին: Այն մտավախությունը, որ ունեին ՀՅԴ-ն, «Ժառանգությունը», խոսքը այն դրույթի մասին է, որ ՀՀ տարածքում կրթության լեզուն գրական հայերենն է. առաջին ընթերցման ժամանակ «բութ» նշանով ավելացվել էր մեկ պարբերությամբ` բացառությամբ օրենքով նախատեսված դեպքերի: Նոր տեքստում վերջին մասը փոխարինվել է` «օտար լեզվի դասավանդումը չի կարող իրականացվել հայերենե: Մնացած ամեն ինչը նույնն է` տարածքային բաշխումը, դպրոցների քանակը, ցենզը եւ այլն: Խնդրում եմ կարդալ: Մինչ այսօր տրված խոստումները` ներկայացնել առաջարկներ կամ այս կամ այն պատգամավորի կողմից` կրթության նախարարության հետ համատեղ աշխատել, իրավաբանական խորհրդատվություն ներկայացնել, չի կատարվել: Մենք իրավաբանների հետ ենք այն մշակել: Միակ բացառությունը Անահիտ Բախշյանն է: Ինը առաջարկ էլ արվել է գլխադասային` կրթության եւ գիտության հանձնաժողովի կողմից:
ՀԳ - «Լավ կլիներ վերջակետ դնեին, ոչ թե նոր պարբերություն ավելացնեին»,-մեկնաբանեց «Ժառանգություն» խմբակցության անդամ Անահիտ Բախշյանը, որն այնուամենայնիվ ողջունում է այն, որ նախարարությունը հանել է բացառության մասին հատվածը:
Կարծիքներ