Եվ այդ մեկ մարդը դու ես․․․

Եվ այդ մեկ մարդը դու ես․․․

Դեռևս Կոնգրեսի հանրահավաքներից սկսած Նիկոլ Փաշինյանի ծղրտոցը դեռ ականջումս է, նույն բանը հարյուր, հազար անգամ կրկնում էր՝  Հայաստանի ապագան կախված է մեկ մարդուց եւ այդ մեկ մարդը դու ես եւ այդ մեկ մարդը դու ես, և այդ մեկ մարդը դու ես․․․ Տասնյակ տարիներ անցան նույն ծղրտոցը լսեցի վարչապետացու դառնալու ժամանակ՝ Հայաստանի ապագան կախված է մեկ մարդուց եւ այդ մեկ մարդը դու ես եւ այդ մեկ մարդը դու ես, և այդ մեկ մարդը դու ես․․․ Այդ ծղրտոցն ականջ սղոցեց նաև կորոնավիրուսի ժամանակ՝ եւ այդ մեկ մարդը դու ես եւ այդ մեկ մարդը դու ես, և այդ մեկ մարդը դու ես․․․ Կապիտուլյացիայից հետո այդ ծղրտոցը առանձնակի ուժով էր հնչում, քանի որ այս անգամ դա իրեն ավելի շատ էր պետք՝ Հայաստանի ապագան կախված է մեկ մարդուց եւ այդ մեկ մարդը դու ես եւ այդ մեկ մարդը դու ես, և այդ մեկ մարդը դու ես․․․

Նմանօրինակ կրկնություններն անում են դերասանները՝ խոսքը ավելի համոզիչ, հուզիչ դարձնելու համար։ Անում են նաև այն մարդկանց համար, որոնք դժվար են հասկանում և հազար անգամ պետք է կրկնել։ Դա նրանց ,, աուդիտորիան է,, Ու դա անում են այնպիսի հուզախառն, լալագին ձայնով, ինչպես կարող էր անել միայն Նիկոլ Փաշինյանը։ 

Հիմա, երբ բոլորս արդեն տեսնում ենք, թե որն է Հայաստանի ապագան, հասկանում ես, որ Նիկոլ Փաշինյանն «իրեն կոտորում էր» , որովհետև այդ մեկ մարդու մեջ «որպես դու» տեսնում էր միայն իրեն։ Իրոք, հզոր կատարում էր մեկ դերասանի մենախոսությամբ և հիմա վստահորեն կարելի է ասել, որ Հայաստանի «դժգույն ապագան» կախված էր մեկ մարդուց և այդ մեկ մարդը  դու չէիր։ Ու այդ մասին նա գիտեր դեռ Լևոն Տեր Պետրոսյանի հանրահավաքների ժամանակ, երբ ասում էր․

«Սիրելի ժողովուրդ, Հայաստանի Հանրապետության հպարտ քաղաքացիներ. մեր հայրենիքը ունի´ ապագա: Այդ ապագան կախված է մեկ մարդուց եւ այդ մեկ մարդը դու ես եւ այդ մեկ մարդը դու ես:
Եւ ուրեմն, կեցցե Ազատությունը
Կեցցե Հայաստանի Հանրապետությունը
Կեցցեն մեր երեխաները, որ ապրելու են Ազատ եւ Երջանիկ Հայաստանում»:

Թող ձեզ չթվա, թե դա նոր է ասել, դա տասնամյակներ առաջ է ասել ու նույն երգը շարունակում է։