Հեղինակներ Հրապարակագիրներ
Այսօր՝ 23.Հոկտեմբեր.2017, Ժամանակը Երևանում՝ 00:00
1USD = 0AMD
1EUR = 0AMD
1RUB = 0AMD
Եղանակը Երևանում՝
Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ հոկտեմբերի 23-ի համար Սաակաշվիլին ռազմական բնույթի հայտարարությունն... Ճապոնիայի խորհրդարանում կրկին հաղթել է իշխող ... Արսենալը կամային հաղթանակ տոնեց Էվերթոնի նկատ... Ոստիկանությունը հայտնաբերել է անգղի որս կատար... Հանրապետության տարբեր խոտածածկ տարածքներում հ... Ինչի՞ համար են նախատեսված համակարգչի այս կոճա... Հրդեհ Դավթաշենի շենքերից մեկի 9-րդ հարկում Օդի ջերմաստիճանն առաջիկայում էապես չի փոխվի Աջակողմյան ղեկով մեքենանե՞րն են վտանգ ներկայա... Թբիլիսիի քաղաքապետի անունը հայտնի է Իմ ստեղծագործական ազատությունն ու ինքնադրսևոր... Ով է ում խաբում Էդգար Ստեփանյանն ավարտել է ելույթները Ներկա պաշտոնյաներից եւ ընդդիմադիրներից ոմանք ... ՀՀԿ-ն իր գավառական նիստ վարողով կրկին փայլում... Իմ պաստառով նրա ճակատին կրակել եմ․ ակցիա՝ ուղ... Իբր վարչապետն այդ հարցը լուծել է, բայց վարորդ... Բազուկի բուժիչ հատկությունների մասին
Ամենաընթերցված լուրերը
Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ հոկտեմբերի 23-ի համար Սաակաշվիլին ռազմական բնույթի հայտարարությունն... Ճապոնիայի խորհրդարանում կրկին հաղթել է իշխող ... Արսենալը կամային հաղթանակ տոնեց Էվերթոնի նկատ... Ոստիկանությունը հայտնաբերել է անգղի որս կատար... Հանրապետության տարբեր խոտածածկ տարածքներում հ... Ինչի՞ համար են նախատեսված համակարգչի այս կոճա... Հրդեհ Դավթաշենի շենքերից մեկի 9-րդ հարկում Օդի ջերմաստիճանն առաջիկայում էապես չի փոխվի Աջակողմյան ղեկով մեքենանե՞րն են վտանգ ներկայա... Թբիլիսիի քաղաքապետի անունը հայտնի է Իմ ստեղծագործական ազատությունն ու ինքնադրսևոր... Ով է ում խաբում Էդգար Ստեփանյանն ավարտել է ելույթները Ներկա պաշտոնյաներից եւ ընդդիմադիրներից ոմանք ... ՀՀԿ-ն իր գավառական նիստ վարողով կրկին փայլում... Իմ պաստառով նրա ճակատին կրակել եմ․ ակցիա՝ ուղ... Իբր վարչապետն այդ հարցը լուծել է, բայց վարորդ... Բազուկի բուժիչ հատկությունների մասին Ավտոմեքենան դուրս է եկել երթևեկելի հատվածից և... Սերժ Սարգսյանը չինացիների՞ն է ուզում բերել Հա... Արցախում երեկ մահացած զինվորներից Հրաչ Ավետիս... Քաղաքացին դատի կտա «Ibutik» խանութին՝ իրեն գո... Վարչապետ, կարագին զսպա․․․ (Քաղաքական հումոր)... Հրանտ Բագրատյան-Վահրամ քահանա Մելիքյան բանավե... Այսօր սպասվող ֆուտբոլային հանդիպումները Ախալցխայում ընտրությունների արդյունքները հայտ... Մեկ ոստիկանի վրա բյուջեով մոտ 6 անգամ ավելի շ... Մեկ օր ջուր չի լինի Փակման ենթակա 163 աղբանոցից փակվել է 17-ը Էլեկտրաէներգիայի պլանային անջատումներ Ավելի լավ ա տղամարդը կնոջը մի հատ խփի, բայց լ... Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ հոկտեմբերի 22-ի համար Այս է իրականությունը. Վահրամ քահանա Մելիքյան ԱԻՆ-ի շենքին փակցված քարտեզում ազատագրված տար... Կատալոնիայի խորհրդարանի ղեկավարը հրաժարվում է... Ինչու՞ բարերարի մտքում ծագեց Արցախում Մեծ հա... Բարսելոնայում բողոքի երթին մոտ կես միլիոն մար... Եգիպտոսում իրականացված ահաբեկչական հարձակումը... Սահակաշվիլին հայտարարել է իր ևս երկու կողմնակ... Թիլլերսոնը ժամանել է Էր Ռիյադ Ինչպես փրկել Ուկրաինան 70 օրում. Սահակաշվիլին... «Թալիբանն» ստանձնել է Քաբուլում այսօր իրականա... Ցուցարարները Պորոշենկոյին խորհուրդ են տվել հի... «Մանչեսթեր Յունայթեդը» կրեց ընթացիկ առաջնությ... Ո՞վ կդառնա դատավոր Կիևում առևանգել են Սահակաշվիլիի թիկնազորի նախ... Ով է ուկրաինական հակամարտության մեղավորը` ըստ...
Հարցում

Իսկապես նախականխել

Տեսախցիկների առատությունը, կարմիր գծերը, լուսացույցերի տեղակայման փոփոխությունները, ճանապարհային ոստիկանության մեքենաները, տուգանքների առատությունը, այնուհանդերձ, նվազ պրոֆիլակտիկ գործառույթ ունեն: Դա են վկայում ամենօրյա ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հեղեղը, մարդկային ցավալի կորուստները, որոնք պիտի խթանեն, որպեսզի նախականխման արդյունավետությունը գոնե մասամբ ուտոպիայից վերաճի հստակ իրականության: 

Այդպես է՝ տրանսպորտային պատահարների համընդհանուր ցուցադրությունը (իհարկե՝ էթիկայի կանոնների իսպառ բացակայությամբ), տարատեսակ հաղորդաշարերի ու ռեպորտաժների կեղծ-բարոյախրատական, «բիբլիական» եղանակն իրավախախտումների կանխման եւ նախականխման հիմնարար ատաղձն են դարձել, ինչն էլ, մեծ հաշվով, զուրկ է հավաստի ներազդեցությունից, ընդհակառակը՝ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների լուսաբանումը, դրանց սարսափները ցուցանող հաղորդաշարերն ու ռեպորտաժներն այսօր ամենասիրելի, ամենասպառելի ապրանքների շարքում են:

Ինչպիսի՞ն կլիներ այդօրինակ հաղորդաշարերի ու ռեպորտաժների ճակատագիրը, եթե պատահարները խիստ նվազեին, չլինեին մարդկային կորուստները: Իհարկե, մի «բիբլիական» ստվար հատված կկորցներ, այսպես ասած՝ հանապազօրյա հացի հնարավորությունը, իսկ նրանց երկրպագուների հոծ բանակն անելանելի թախծի մեջ գուցե ինքնասպան լիներ: Ո՞վ կարող է ասել՝ նման ռեպորտաժներից եւ հաղորդաշարերից հետո Հայաստանում քանի վարորդ է ուղղվել, վերանայել իր պահվածքը, հղկել ինքն իրեն, սերտել երթեւեկության կանոնները, համանման տեսախցիկների առկայությամբ իսկապես ի՞նչն էականորեն փոխվեց, երբ ամեն օր լրահոսը բերնեբերան լցվում է, պարզապես պայթում դեպքերի առատությունից:

Ապագա վարորդները կրթվում են դպրոցներում՝ ուսումնասիրելով երթեւեկության կանոնները, մարդկային կյանքը դիտարկելով որպես արժեք, այլ ոչ սպառման ենթակա սովորական վաճառանյութ: Մատ թափ տալով, էկրաններից արյուն ու մահ ցուցանելով, ամեն քայլափոխի պատիժ սահմանելով՝ վարորդների գիտակցությունը չես լուսավորի՝ մարդն այդպես է վարել սովորել եւ նույնկերպ էլ շարունակելու է: Պատժաչափը, պատժի անխուսափելիությունը, ամենուր պատժի խարանը նրան ետ չեն պահելու, ընդհակառակը՝ պատիժը նաեւ հակադարձում է, երբ այն վերածվում է պարզագույն հետապնդման: Դժբախտության, մահվան, հանցավորության նախականխումը (ոչ տիկնիկային թատրոնը) իրավամբ երկարատեւ, բարդ գործընթաց է, մի գիտակցություն, որը գալիս է մերժելու, այլ ոչ գովազդելու:

Արամ ՊԱՉՅԱՆ

Դիտվել է 183 անգամ
loading...
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan