Հեղինակներ Հրապարակագիրներ
Այսօր՝ 23.Մայիս.2017, Ժամանակը Երևանում՝ 00:00
1USD = 0AMD
1EUR = 0AMD
1RUB = 0AMD
Եղանակը Երևանում՝
ՏԻՄ ընտրություններ՝ 11 համայնքներում Դա իմ թույլ կողմն ա, որ ծառերը պետք ա լավ աճե... Հայաստանի Վենետիկը` Դիլիջանի կոմպոզիտորների տ... ԻՊ-ը ստանձնել է Մանչեսթերյան պայթյունի պատասխ... Ավարտվել է ոստիկանության Արաբկիրի բաժնի աշխատ... Մե մշակութային անձնավորություն Վենեսուելայում բողոքի ակցիաներից զոհերի թիվն ... Սամվել Ֆարմանյանն ու քաղաքական նոր մշակույթը ... Քսաներկու զոհ եւ հիսունինը վիրավոր Մանչեստերի... Թուրքիան ամենից շատն է օգնել սիրիացի ժողովրդի... Նիկոլ Փաշինյանը դիմել է ՀՀ գլխավոր դատախազին Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկա՝ նախագահ Սերժ Սարգսյ... Երևանում մայիսի 12-18-ը ծնվել է 384 երեխա Թերեզա Մեյը Մանչեսթերի պայթյունը որակել է որպ... Երկար մտորումներից հետո Բաբլոյանը գրանցվել է ... Դատապարտյալի կտավը նվիրաբերվել է Հայոց ցեղասպ... Ցմահ դատապարտյալին արգելել են բնակության վայր... Վստահ եմ, որ նախագահն էլ ոչ մի տարածք չի տալո... Կադրային ջարդ Երևանի թիվ 79 մանկապարտեզում Լոնդոնում ՀՀ դեսպանությունը ճշտում է Մանչեսթե...
Ամենաընթերցված լուրերը
Դա իմ թույլ կողմն ա, որ ծառերը պետք ա լավ աճե... Հայաստանի Վենետիկը` Դիլիջանի կոմպոզիտորների տ... ԻՊ-ը ստանձնել է Մանչեսթերյան պայթյունի պատասխ... Ավարտվել է ոստիկանության Արաբկիրի բաժնի աշխատ... Մե մշակութային անձնավորություն Վենեսուելայում բողոքի ակցիաներից զոհերի թիվն ... Սամվել Ֆարմանյանն ու քաղաքական նոր մշակույթը ... Քսաներկու զոհ եւ հիսունինը վիրավոր Մանչեստերի... Թուրքիան ամենից շատն է օգնել սիրիացի ժողովրդի... Նիկոլ Փաշինյանը դիմել է ՀՀ գլխավոր դատախազին Հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկա՝ նախագահ Սերժ Սարգսյ... Երևանում մայիսի 12-18-ը ծնվել է 384 երեխա Թերեզա Մեյը Մանչեսթերի պայթյունը որակել է որպ... Երկար մտորումներից հետո Բաբլոյանը գրանցվել է ... Դատապարտյալի կտավը նվիրաբերվել է Հայոց ցեղասպ... Ցմահ դատապարտյալին արգելել են բնակության վայր... Վստահ եմ, որ նախագահն էլ ոչ մի տարածք չի տալո... Կադրային ջարդ Երևանի թիվ 79 մանկապարտեզում Լոնդոնում ՀՀ դեսպանությունը ճշտում է Մանչեսթե... Քաղաքական չուզողություն և վրեժխնդրություն՝ առ... Ոսկին համաշխարհային շուկայում թանկացել է Ես ինքս էլ կարող էի դնել, բարձր ձայներ ունենա... Մանչեսթերի մարզադաշտի պայթյունից վիրավորների ... Վանաձորը դարձել է ՀՀԿ-ի մանդատագողության զոհը... Ալիեւը եւ Իսլամական պետությունը «Ժողովուրդ». Նոր կառավարության կազմը սկսել է ... Ահաբեկչություն Մանչեսթերի մարզադաշտում․ կան զ... «Հրապարակ». Սենյակների, համարների, կահույքի կ... ՊԲ առաջապահ զորամասերը դիմել են պատասխան գործ... «Ժամանակ». «Աբրահամյան» դաշինք «Ժամանակ». Արման Սահակյանի հետընտրական «պարգե... «ՉԻ». Սերժ Սարգսյանը սկանդալային Նովոյին «կտե... «Ժողովուրդ». Սոցիալական օգնություն՝ սոցապ նախ... «Հրապարակ». Ինչ է սպասվում «Հանրային կապերի ե... «Ժամանակ». Արման Սահակյանի հետընտրական «պարգե... «Ժողովուրդ». Հայաստանի տասնյակ դպրոցներում այ... Ի՞նչ կփոխվեր «Ժողովուրդ». ՊՊԾ գնդի բանկոմատից «հափշատակված... «Հրապարակ». Նոր Հաճնում թեժ է լինելու «Հրապարակ». Մայիսի 30-ին ԱԺ արտահերթ նիստ կգո... Ռուսական սոցցանցերն ամբողջությամբ արգելափակել... Լիբանանի սահմանին իսրայելական անօդաչու սարք է... Կատալոնիայի անկախության հանրաքվեի նպատակը Իսպ... Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ մայիսի 23-ի համար Իսրայելը և ԱՄՆ-ը միասին կկարողանան կանգնեցնել... ՄԱԿ գլխավոր քարտուղարը շնորհավորել է Հասան Ռո... Ծառուկյանին առաջարկեցին՝ առաջինը թող ինքը փոր... Քննիչները չեն կատաում իրենց պարտականություննե... Նավթը համաշխարհային շուկայում սկսել է թանկանա...
Հարցում

Իրականության կաթվածը․ (ֆոտո)

Վերջերս Նորարար փորձառական արվեստի կենտրոնը /ՆՓԱԿ/ հյուրընկալեց երիտասարդ արվեստագետ Լևոն Ֆլջյանի անհատական ցուցահանդեսը:

Երեխաները խաղում են ավերակներով, ավերակն ավերակի վերածած նռնակներով ու վառոդի պարկուճներով:  Էկրանը դատարկել է պատերազմի բովանդակությունը:
Ականջդ կոփել է ընդհանրական, սնամեջ բառերով, որ անօդաչու սարքի թռիչքի բարձրությունից են չպատկերում պատերազմը:
Ֆլջյանի տեսողական պատումի դիտանկյունը դիմազերծում է այն:
Կտավին պատերազմը երեխաներն են՝ առաջին, իրական, անմեղ զոհերը, ում մեծերի «խաղալիքները» ամեն րոպե կարող են հօդս ցնդեցնել: Ճշգրիտ է պատերազմի բաղադրիչների համադրությունը. բռնությունը անպաշտպանության կողքին՝ հենց այդ չէ՞ պատերազմի էությունը:

Կարիք կա՞, որ իրականությունն ավելի իրական լինի, քան վիրտուալ չիրականությունը, կտավից կտավ հարցնում է նորարար արվեստագետ Լևոն Ֆլջյանը:
Փախչում ենք դեպի վիրտուալը, որովհետև զարհուրելի իրականությունը հետևում է կրնկակոխ:

Միայն թե իրականությունից միտքը պատսպարող վիրտուալը ցավազրկիչ է, բայց ոչ բուժող դեղամիջոց՝ իրականությանն առերեսելու ու ելքեր փնտրելու:
Հաջորդ նկարի մարդիկ հոգսաշատ են, և անթիվ ուրախ, նարնջագույն վիրտուալ փրկօղակները ոչ ոքի հոգսից չեն փրկում: Պատրանքը իրականությունը չի կարող փոխել: Պատրանքը հղացված է խլացնելու իրականությունը, բայց ոչ փոխելու այն:
Վիրտուալացված գույնզգույն աղջիկը ճանապարհ է դնում հզոր, բայց անգույն փղերին, որ խունացել են հենց այն պահին, երբ շրջվել են հեռանալու:
Անցյալն անցյալում երկար ձեռք է ունեցել՝ Քրիստոսի ծննդից առաջ այն մեկնելով մինչև մեր վերջին տասը տարին:

Բայց նկար երկուսի ամերիկացի երիտասարդ փղիկը, երկար սարքովի ուրախություն խաղացած լինելով, ինքն էլ է հավատացել սեփական բարօրությանը: ՈՒ անգույն իրականության մեջ ապրող երիտասարդները, այդ բեմադրված բարօրությունից հիպնոսացած, ձեռքները մեկնում են դեպի հեռախոսները՝ իբրև իրենց բարեկեցիկ արդիականության փաստարկ՝ սելֆիներ բեմադրելու:
Իրականությունն անգույն է, սելֆին՝ գունավոր: Բայց գունավոր սելֆին անգույն իրականությանը չի կարող գույն հաղորդել, ու սելֆիից առաջ ու սելֆից հետո ամեն բան նույնն է:

Անգույն տղամարդիկ փորձում են բարեփոխման անգույն, բայց իրական ինքնաթիռը շարժի գցել: Բայց էս մի քանի անպատրանք իրատեսների կողքին, մեկ այլ նկարում իրականում արդեն
Սասունցի Դավթի ձին հեծած Հայաստանը փորձում է վիրտուալ ճոճաթոռը բարձրանալ:

Իրական զինվորները պատերազմ են մեկնում, իսկ վիրտուալ ապատեղեկատվությունը նրանցից մեկի կրծքին նշան է բռնել:
Ռմբակոծիչ ինքնաթիռից ներքև միակ անվնաս շենքը քաղաքականության նստավայրն է: Ավերակների կողքին միմյանց ձեռք են սեղմում քաղաքական գործիչները:
Իրականությունից շեղելու հանճարեղագույն և անհեթեթագույն պատրանքը՝ ՉԹՕ-ն, վարդագույն հագած ճախրում է ավերակների վրա:
Սերը գունագեղ է ամենաանգույն իրականության մեջ:

Պատերազմի իրական, անմեղ, անմիջական զոհը՝Փոքրիկ տղան, դիտում է իր ապագայի տեսլականը՝ արդեն
չիրականության չափ այլևս գոյություն չունեցող իրականությունը:

Ու վերջին երկու նկարներն են միայն, որ հույս են արտածում , անգույն, ուրեմն և՝ իրական հույս. այստեղ ժամանակավորը ջրապտույտով լուծվում է Հավերժականի մեջ, անլուծելին՝ Լուծման:

Այս չլուծված իրականության պատճառը հենց Լուծման անտեսումը չէ՞ :
Վիրտուալ ցավազրկիչը գերադասել ենք ԻՆՉԻ՞Ց և ՈՒՄԻ՞Ց:

 

Աստղիկ Սարգսյան

Դիտվել է 292 անգամ
loading...
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan