Հեղինակներ Հրապարակագիրներ
Այսօր՝ 17.Հունվար.2017, Ժամանակը Երևանում՝ 00:00
1USD = 0AMD
1EUR = 0AMD
1RUB = 0AMD
Եղանակը Երևանում՝
Վտանգավոր իրավիճակ «Ժողովուրդ». Ծառուկյան դաշինքի շո՞ւրջ ավելի շ... Ամեն ինչ կպարզվի համագումարից հետո «Ժողովուրդ». Սերժ Սարգսյանի դեմ հարձակման փո՞... Սուրիկ Խաչատրյանի կայսրությունը փլուզվում է «Ժողովուրդ». ԵԱՀԿ/ԺՀՄԻԳ-ն իր մտահոգություններ... Կադրային բարդ օպերացիաներ Օլանդի պատասխանը Թրամփին Իմ ունեցած քննարկումները եզրափակիչ փուլում են... Եվրախորհրդարանը նոր նախագահ կընտրի Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ հունվարի 17-ի համար ՀԴԲ-ն ձերբակալել է Օռլանդոյի հրաձգի կնոջը Ուկրաինան դատի է տվել Ռուսաստանին Դեմոկրատ կոնգրեսականները պատրաստվում են բոյկո... Մոսկվա-Ուֆա չվերթի ինքնաթիռը վերադարձել է «Շե... ԱՄՆ իշխանությունը միասնական արտաքին քաղաքական... Մեծ Բրիտանիան չի կարող այս պահին առանձին առևտ... Միգրանտները Ռուսաստանում ապրել կսովորեն կոմիք... ՀՀ ոստիկանությունը հայտարարում է հայտերի ընդո...
Ամենաընթերցված լուրերը
Վտանգավոր իրավիճակ «Ժողովուրդ». Ծառուկյան դաշինքի շո՞ւրջ ավելի շ... Ամեն ինչ կպարզվի համագումարից հետո «Ժողովուրդ». Սերժ Սարգսյանի դեմ հարձակման փո՞... Սուրիկ Խաչատրյանի կայսրությունը փլուզվում է «Ժողովուրդ». ԵԱՀԿ/ԺՀՄԻԳ-ն իր մտահոգություններ... Կադրային բարդ օպերացիաներ Օլանդի պատասխանը Թրամփին Իմ ունեցած քննարկումները եզրափակիչ փուլում են... Եվրախորհրդարանը նոր նախագահ կընտրի Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ հունվարի 17-ի համար ՀԴԲ-ն ձերբակալել է Օռլանդոյի հրաձգի կնոջը Ուկրաինան դատի է տվել Ռուսաստանին Դեմոկրատ կոնգրեսականները պատրաստվում են բոյկո... Մոսկվա-Ուֆա չվերթի ինքնաթիռը վերադարձել է «Շե... ԱՄՆ իշխանությունը միասնական արտաքին քաղաքական... Մեծ Բրիտանիան չի կարող այս պահին առանձին առևտ... Միգրանտները Ռուսաստանում ապրել կսովորեն կոմիք... ՀՀ ոստիկանությունը հայտարարում է հայտերի ընդո... Հրապարակվել է ԼՂՀ Սահմանադրության նախագծի լրա... Նախկինում դեմ էի Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի տեսակետ... Վթար՝ Սարալանջի պողոտայում, ուղևորը զոհվել է ... Ես ունեմ կոնկրետ մեկ ձայն․ Ճոյտ Դատարանը պատվեր կատարեց. Տիգրան Հայրապետյան ՄԱԿ-ի և Թրամփի ադմինիստրացիայի ներկայացուցիչն... 80 տարեկանում 5-6 տարի սպասել՝ ավանդը ստանալո... Պայթյուն Դիարբեքիրում. սարքը գործ է դրվել ոստ... Դա սադրանք է. Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարը` Թրամփի մ... Րաֆֆի Հովհաննիսյանը՝ «փոփոխական քաղաքականությ... Դեպքի իրական հանգամանքները պարզվել են նախաքնն... Չի լինի` ապրիլի ընտրակաշառքը հունվարին տաք, տ... Նախագահի մոտ տեղի է ունեցել խորհրդակցություն՝... Արևմտամետության մանկական հիվանդությունը «Հանրապետության» ցուցակին սպասենք վաղը Կիպրոսում ինը թուրք փախստական գնդապետներ են ձ... Որքան շուտ, այդքան լավ. Պեսկովը Պուտին-Թրամփ ... Խաբարովսկի գործարարի որդուն առեւանգել են, խեղ... Սերբիան պատրաստ է զորք ուղարկել Կոսովո Սա պատվեր էր, որը գալիս է ուղղակի Սերժ Սարգսյ... Սիրիայում ԻԼԻՊ դաշտային հրամանատար է ոչնչացվե... Սոցփաթեթի ծրագիրը կգործի բարեփոխվա՞ծ տարբերակ... Պատահարներ Երևանում Կյանքի կանոններ Վլադիմիր Պուտինից Ոստիկանության պաշտոնյաները հանիրավի մեղադրվել... Ձեր մեջ կույս կմնա՞…,- բարկանում է Գալուստ Սա... Նախագահի մոտ տեղի է ունեցել խորհրդակցություն Ղրղզստանի կառավարությունն ստանձնել է ավիաաղետ... Գեւորգ Սաֆարյանը դատապարտվեց երկու տարվա ազատ... 2016թ. հոկտեմբեր-դեկտեմբերին գերակշռել են թմր...
Հարցում

Վարորդները դժգոհ են, նախարարը՝ գոհ

ՀՀ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը գոհ է նորակառույց «Հյուսիս-հարավ» ավտոմայրուղու որակից։ Բայց նաև չի ժխտում, որ կառուցումից հետո որակական ինչ-ինչ խնդիրներ են առաջացել այս ընթացքում ճանապարհի տարրբեր հատվածներում, որոնք հետագայում շտկվել են։ Նկատենք, որ «Հյուսիս-հարավը» բաժանված է մի քանի տրանշների, ասել է թե՝ հատվածների, և ամեն տրանշ մի ընկերություն է կառուցում․ այս պահին երկու ընկերություն է զբաղվում ճանապարհի շինարարությամբ՝ իսպանական «Կորսան կորվիամ»-ը և չինական «Սինոհիդրոն»։

«Որակական առումով տպավորություններս դրական են, կան հատվածներ, որտեղ եղել են պրոբլեմներ, ես անձամբ եմ եղել այնտեղ, և վերահսկողները վերահսկում են։ Ցանկացած շինարարության մեջ կարող է լինել ինչ-որ փոքր հատված, որը կատարվի անորակ, բայց դրանք կոնկրետ հանվել են և նորից են կառուցվել»,-այսօր կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում պատասխանելով Hraparak.am-ի հարցին՝ ասաց նախարար Մարտիրոսյանը։

Հարցրինք նաև՝ արդյոք «Հյուսիս-հարավին» հարող հողատարածքների կադաստրային արժեքի փոփոխություն սպասվու՞մ է, քանզի դրանք կարող են արդեն տնտեսական լուրջ նշանակություն ունենալ, օրինակ՝ առևտրային օբյեկտներ կկառուցվեն դրանց վրա։ Նախարարն ասաց, որ կադաստրային արժեքը չի բարձրացվի, բայց նշեց, որ աշխատանքներ տարվում են այդ ուղղությամբ, թե քանի կիլոմետրը մեկ պետք է լինի բենզալցակայան կամ գազալցակայան, սննդի օբյեկտներ և այլն։

Ի դեպ, «Հյուսիս-հարավով» երթևեկելու առավելագույն արագությունը 100 կմ/ժ է։ Հարցրինք նախարարին՝ նորմա՞լ է, որ միջազգային չափանիշներով կառուցված միջպետական ճանապարհին առավելագույն արագությունը ընդամենը 100 կմ/ժ է։ Այդ արագությամբ մինչ այդ էլ էին վարորդները երթևեկում․ 90 կմ/ժ էր սահմանված, մինչև 100 կմ/ժ կարող էին վարել։ Հետևաբար, արժե՞ր, արդյոք, այդ 10 կմ/ժ-ի համար այդքան ծախս անել ու նոր ճանապարհ կառուցել։ Վահան Մարտիրոսյանն ասաց, որ դա միայն 10 կմ/ժ-ի համար չէ․ «Իհարկե, միջին արագությունը բարձրանում է՝ հասնելով 90-100 կմ/ժ-ի, իսկ այսօրվա ճանապարհների միջին արդագությունն այդքան չէ։ Բացի դրանից՝ թողունակության հարցն է։ Իսկ այդ սահմանափակումը կապված է նաև անվտանգության հետ»։

Հարցրինք նաև՝ ինքն իր մեքենայով երբ անցնում է այդ նորակառույց բետոնապատ ճանապարհով, իրեն հարմարավետ զգու՞մ է, արդյոք անհարմարություններ, խորդուբորդություններ չի զգու՞մ։ «Ես նույնիսկ այն հատվածում, որտեղ որ հիմա նոր կառուցվել է, ես անձամբ իմ մեքենայով, ինքս նստել եմ ղեկին, երթևեկել եմ և որակից գոհ եմ»,-ասաց նա։

Հ․ԳՆշենք, որ հակառակ նախարարի տպավորության՝ այդ ճանապարհով ամեն օր երթևեկող վարորդները շատ են դժգոհում ճանապարհի որակից։ Բացի կահավորանքից և այլ ատրիբուտներից, վարորդները հատկապես դժգոհ են բետոնապատ ճանապարհի անհարթություններից։ Ճիշտ է, բետոնապատ ճանապարհը, ասֆալտի համեմատ, մի փոքր չոր է, բայց դա չի նշանակում, որ նոր սարքած ճանապարհի վրա պետք է խորդուբորդություններ, անհարթություններ լինեն։ Անզեն աչքով նայում ես այդ ճանապարհին, թվում է՝ ամեն ինչ հարթ է, մեքենայով անցնում ես, քեզ թվում է՝ փոսերի վրայով ես երթևեկում։ Միայն բարձր դասի, փափուկ կախոցներ ունեցող մեքենաներն են, որ կարող են հնարավորինս հարմարավետ ընթացք ապահովել անհարթ ճանապարհներին։

Իսկ նախարար Վահան Մարտիրոսյանի մեքենան հենց այդպիսին է՝ նախավերջին սերնդի Mercedes S 500, որն աշխարհի ամենափափուկ ընթացքով մեքենաներից է, և ունի Airmatik տեսակի պնևմատիկ կախոցներ, որոնք կլանում են ճանապարհի ցանկացած անհարթություն։ Այ, որ պարոն Մարտիրոսյանը մեկ անգամ իջնի իր Mercedes S-Class-ից և նույն ճանապարհով անցնի, օրինակ, ուղևորատար «Գազել»-ով, անգամ ավելի ցածր դասի Mercedes-ով կամ Opel-ով, թերևս նույն դրական տպավորությունը չստանա։ Իսկ Հայաստանում բոլորը չէ, որ S-Class-ով կամ այլ բարձրակարգ մեքենաներով են երթևեկում։ Պարոն Մարտիրոսյանը վստահաբար երթևեկած կլինի նաև Ռուսաստանի կամ Եվրոպայի այլ նմանատիպ բարձրակարգ ճանապարհներով և տարբերությունը՝ «Հյուսիս-հարավի» համեմատ, զգացած կլինի։

Վահե ՄԱԿԱՐՅԱՆ

Դիտվել է 751 անգամ
loading...
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan