Հեղինակներ Հրապարակագիրներ
Այսօր՝ 25.Ապրիլ.2017, Ժամանակը Երևանում՝ 00:00
1USD = 0AMD
1EUR = 0AMD
1RUB = 0AMD
Եղանակը Երևանում՝
Քրք Քրքորյանի «Խոստումը». վրեժը լուծել՝ վերապ... Ղազախստանն ու Սաուդյան Արաբիան քննարկել են Սի... Ղարաբաղում հատուկ դպրոցներ չկան Ինչու են սանկցիաներ կիրառվել միայն Ռուսաստանի... 2017 թվականի առաջին եռամսյակը հայաստանյան լրա... Վաչե Գևորգյան. «Ես սիրում եմ իմ հողը…» Հայերենը պետք է ժարգոնախառը չլինի Առևտրականներից մի քանիսը բարձրացան Կառավարութ... Եթե լինեի կրթության նախարարը, «Շիրակացի» ճեմա... Արցախում զոհված հայ զինվորը պարգևատրվել է «Մա... Մահացած զինվորը Շիրակի մարզից էր. հայրը՝ հաշմ... «Բարսելոնա»-ն կարևորագույն քայլ կատարեց չեմպի... Սպանված ադրբեջանուհու մարմինն ամփոփվեց մեր հո... Կիսատ-պռատ օգնություն. գյուղացին կրկին դժգոհ ... Այժմյան քաղաքականության մեջ այլևս կանոններ չկ... Լույս չի լինելու Առևտրականները կհանդիպեն վարչապետին․ (ֆոտոշարք... Էրդողանին կրկին կանչում են Մոսկվա Կիսատ-պռատ օգնություն. գյուղացին կրկին դժգոհ ... Ցինդաոյում առաջին անգամ չինական միջուկային սո...
Ամենաընթերցված լուրերը
Ղազախստանն ու Սաուդյան Արաբիան քննարկել են Սի... Ղարաբաղում հատուկ դպրոցներ չկան Ինչու են սանկցիաներ կիրառվել միայն Ռուսաստանի... 2017 թվականի առաջին եռամսյակը հայաստանյան լրա... Վաչե Գևորգյան. «Ես սիրում եմ իմ հողը…» Հայերենը պետք է ժարգոնախառը չլինի Առևտրականներից մի քանիսը բարձրացան Կառավարութ... Եթե լինեի կրթության նախարարը, «Շիրակացի» ճեմա... Արցախում զոհված հայ զինվորը պարգևատրվել է «Մա... Մահացած զինվորը Շիրակի մարզից էր. հայրը՝ հաշմ... «Բարսելոնա»-ն կարևորագույն քայլ կատարեց չեմպի... Սպանված ադրբեջանուհու մարմինն ամփոփվեց մեր հո... Կիսատ-պռատ օգնություն. գյուղացին կրկին դժգոհ ... Այժմյան քաղաքականության մեջ այլևս կանոններ չկ... Լույս չի լինելու Առևտրականները կհանդիպեն վարչապետին․ (ֆոտոշարք... Էրդողանին կրկին կանչում են Մոսկվա Կիսատ-պռատ օգնություն. գյուղացին կրկին դժգոհ ... Ցինդաոյում առաջին անգամ չինական միջուկային սո... 20-ամյա զինծառայողը մահացու վիրավորումն ստացե... Ապագա Երևանը՝ ըստ 3 քաղաքական ուժերի Քենիայում ավտովթարից քսանյոթ մարդ է մահացել ... ԵԽԽՎ-ի համար երեկ էկզոտիկ օր էր Լևոն Զուրաբյանի «էրոտիկ բնույթի» համեմատականը... Մատտեո Սալվինին Էմանուել Մակրոնին անվանել է «... ՍԴ նախագահն ընդհատեց Զուրաբյանին. «Սա պառլամ... Թաթոյանը վառ երևակայություն ունի, իրազեկ չէ և... «Մանչեսթեր Յունայթեդ»-ը պատրաստ է բանակցությո... ԱԺ առաջին նիստի օրը կախված է ՍԴ որոշումից «Ժողովուրդ». Քաղաքապետի տիկինը Սահմանին զինվոր է զոհվել «Հրապարակ». Բացակայությունից օգտվե՞լ են «Ժամանակ». Դաշնակցության պահանջը Սերժ Սարգսյա... Սեյրան Օհանյանի կինը՝ փոխնախարա՞ր. «Իրատես» «Ժողովուրդ». Մարալիկ քաղաքի ծննդատունը փակման... «Հրապարակ». Ամեն մեկը յուրովի է հարգում 1.5 մ... «Ժողովուրդ». ՍԱՍ գրուպը՝ ՀՀԿ ցուցակում Հայի աննկուն ոգին «Ժողովուրդ». Հանուն կալանավորված եղբոր «Հրապարակ». Տնից մեկը «Հրապարակ». Արտաշատում կմիանա՞ն վտակներն իրեն... «Հրապարակ». ՀՀԿ-ում լարված անորոշությունը պահ... Դոնբասում զոհված ամերիկացու ընտանիքը նրա թաղո... Մարին Լը Պենը խոստանում է ցրել Մակրոնի շուրջ ... Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ ապրիլի 25-ի համար ԱՄՆ-ը պատրաստ է աշխատել Ֆրանսիայի ցանկացած նա... Համահայկական նվագախմբի առաջին համերգը Մակրոնը երկրորդ փուլում հավակնում է ընտրողներ... Դոնալդ Թրամփը կոչ է արել վերանայել ՄԱԿ-ի արդյ...
Հարցում

Վարորդները դժգոհ են, նախարարը՝ գոհ

ՀՀ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը գոհ է նորակառույց «Հյուսիս-հարավ» ավտոմայրուղու որակից։ Բայց նաև չի ժխտում, որ կառուցումից հետո որակական ինչ-ինչ խնդիրներ են առաջացել այս ընթացքում ճանապարհի տարրբեր հատվածներում, որոնք հետագայում շտկվել են։ Նկատենք, որ «Հյուսիս-հարավը» բաժանված է մի քանի տրանշների, ասել է թե՝ հատվածների, և ամեն տրանշ մի ընկերություն է կառուցում․ այս պահին երկու ընկերություն է զբաղվում ճանապարհի շինարարությամբ՝ իսպանական «Կորսան կորվիամ»-ը և չինական «Սինոհիդրոն»։

«Որակական առումով տպավորություններս դրական են, կան հատվածներ, որտեղ եղել են պրոբլեմներ, ես անձամբ եմ եղել այնտեղ, և վերահսկողները վերահսկում են։ Ցանկացած շինարարության մեջ կարող է լինել ինչ-որ փոքր հատված, որը կատարվի անորակ, բայց դրանք կոնկրետ հանվել են և նորից են կառուցվել»,-այսօր կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում պատասխանելով Hraparak.am-ի հարցին՝ ասաց նախարար Մարտիրոսյանը։

Հարցրինք նաև՝ արդյոք «Հյուսիս-հարավին» հարող հողատարածքների կադաստրային արժեքի փոփոխություն սպասվու՞մ է, քանզի դրանք կարող են արդեն տնտեսական լուրջ նշանակություն ունենալ, օրինակ՝ առևտրային օբյեկտներ կկառուցվեն դրանց վրա։ Նախարարն ասաց, որ կադաստրային արժեքը չի բարձրացվի, բայց նշեց, որ աշխատանքներ տարվում են այդ ուղղությամբ, թե քանի կիլոմետրը մեկ պետք է լինի բենզալցակայան կամ գազալցակայան, սննդի օբյեկտներ և այլն։

Ի դեպ, «Հյուսիս-հարավով» երթևեկելու առավելագույն արագությունը 100 կմ/ժ է։ Հարցրինք նախարարին՝ նորմա՞լ է, որ միջազգային չափանիշներով կառուցված միջպետական ճանապարհին առավելագույն արագությունը ընդամենը 100 կմ/ժ է։ Այդ արագությամբ մինչ այդ էլ էին վարորդները երթևեկում․ 90 կմ/ժ էր սահմանված, մինչև 100 կմ/ժ կարող էին վարել։ Հետևաբար, արժե՞ր, արդյոք, այդ 10 կմ/ժ-ի համար այդքան ծախս անել ու նոր ճանապարհ կառուցել։ Վահան Մարտիրոսյանն ասաց, որ դա միայն 10 կմ/ժ-ի համար չէ․ «Իհարկե, միջին արագությունը բարձրանում է՝ հասնելով 90-100 կմ/ժ-ի, իսկ այսօրվա ճանապարհների միջին արդագությունն այդքան չէ։ Բացի դրանից՝ թողունակության հարցն է։ Իսկ այդ սահմանափակումը կապված է նաև անվտանգության հետ»։

Հարցրինք նաև՝ ինքն իր մեքենայով երբ անցնում է այդ նորակառույց բետոնապատ ճանապարհով, իրեն հարմարավետ զգու՞մ է, արդյոք անհարմարություններ, խորդուբորդություններ չի զգու՞մ։ «Ես նույնիսկ այն հատվածում, որտեղ որ հիմա նոր կառուցվել է, ես անձամբ իմ մեքենայով, ինքս նստել եմ ղեկին, երթևեկել եմ և որակից գոհ եմ»,-ասաց նա։

Հ․ԳՆշենք, որ հակառակ նախարարի տպավորության՝ այդ ճանապարհով ամեն օր երթևեկող վարորդները շատ են դժգոհում ճանապարհի որակից։ Բացի կահավորանքից և այլ ատրիբուտներից, վարորդները հատկապես դժգոհ են բետոնապատ ճանապարհի անհարթություններից։ Ճիշտ է, բետոնապատ ճանապարհը, ասֆալտի համեմատ, մի փոքր չոր է, բայց դա չի նշանակում, որ նոր սարքած ճանապարհի վրա պետք է խորդուբորդություններ, անհարթություններ լինեն։ Անզեն աչքով նայում ես այդ ճանապարհին, թվում է՝ ամեն ինչ հարթ է, մեքենայով անցնում ես, քեզ թվում է՝ փոսերի վրայով ես երթևեկում։ Միայն բարձր դասի, փափուկ կախոցներ ունեցող մեքենաներն են, որ կարող են հնարավորինս հարմարավետ ընթացք ապահովել անհարթ ճանապարհներին։

Իսկ նախարար Վահան Մարտիրոսյանի մեքենան հենց այդպիսին է՝ նախավերջին սերնդի Mercedes S 500, որն աշխարհի ամենափափուկ ընթացքով մեքենաներից է, և ունի Airmatik տեսակի պնևմատիկ կախոցներ, որոնք կլանում են ճանապարհի ցանկացած անհարթություն։ Այ, որ պարոն Մարտիրոսյանը մեկ անգամ իջնի իր Mercedes S-Class-ից և նույն ճանապարհով անցնի, օրինակ, ուղևորատար «Գազել»-ով, անգամ ավելի ցածր դասի Mercedes-ով կամ Opel-ով, թերևս նույն դրական տպավորությունը չստանա։ Իսկ Հայաստանում բոլորը չէ, որ S-Class-ով կամ այլ բարձրակարգ մեքենաներով են երթևեկում։ Պարոն Մարտիրոսյանը վստահաբար երթևեկած կլինի նաև Ռուսաստանի կամ Եվրոպայի այլ նմանատիպ բարձրակարգ ճանապարհներով և տարբերությունը՝ «Հյուսիս-հարավի» համեմատ, զգացած կլինի։

Վահե ՄԱԿԱՐՅԱՆ

Դիտվել է 758 անգամ
loading...
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan