Հեղինակներ Հրապարակագիրներ
Այսօր՝ 24.Մարտ.2017, Ժամանակը Երևանում՝ 00:00
1USD = 0AMD
1EUR = 0AMD
1RUB = 0AMD
Եղանակը Երևանում՝
Նոր նավաբեկություն Միջերկրական ծովում, զոհերի... Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ մարտի 24-ի համար Հենոն՝ սիրո և հպարտության մեր դեսպանը Ռուսական սպառնալիքը շվեդներին ուղղորդում է դե... Կոնգրեսաանը Թրամփի վարչակազմին կոչ է արել Ռու... Բաբայանը մասնաբաժին է ուզում իշխանության մեջ,... Առաջին ալիքը հրաժարվել է կազմակերպել Յուլյա Ս... Էմանուել Մակրոնը՝ Ֆրանսիայի նախագահական ընտրո... Հնարավոր նոր սկանդալ ռուս-թուրքական հարաբերու... Վթար՝ Սոտք-Քարվաճառ ավտոճանապարհին. (լրացված) ․․․Փարև Իգլան (Քաղաքական հումոր) Կարեն Կարապետյանը բարձր տրամադրությամբ եկավ, ... Մեկնարկել է քվեաթերթիկների տպագրման գործընթաց... Մեծ հանրահավաք ընտրություններից 2 օր առաջ՝ մա... ԱՄՆ նոր ադմինիստրացիայի սիրավեպը Պուտինի հետ ... Թող ռիսկ անեն ձերբակալել Սեյրան Օհանյանին Լեւոն Տեր-Պետրոսյանն առաջարկում է մարգինալ հա... Ով որտեղ պետք է կանգնի, հիշո՞ւմ եք․ վարչապետի... Ինքնաբացարկ է հայտնել 52 թեկնածու. ԿԸՀ
Ամենաընթերցված լուրերը
Նոր նավաբեկություն Միջերկրական ծովում, զոհերի... Եղանակը Հայաստանում Աստղագուշակ՝ մարտի 24-ի համար Հենոն՝ սիրո և հպարտության մեր դեսպանը Ռուսական սպառնալիքը շվեդներին ուղղորդում է դե... Կոնգրեսաանը Թրամփի վարչակազմին կոչ է արել Ռու... Բաբայանը մասնաբաժին է ուզում իշխանության մեջ,... Առաջին ալիքը հրաժարվել է կազմակերպել Յուլյա Ս... Էմանուել Մակրոնը՝ Ֆրանսիայի նախագահական ընտրո... Հնարավոր նոր սկանդալ ռուս-թուրքական հարաբերու... Վթար՝ Սոտք-Քարվաճառ ավտոճանապարհին. (լրացված) ․․․Փարև Իգլան (Քաղաքական հումոր) Կարեն Կարապետյանը բարձր տրամադրությամբ եկավ, ... Մեկնարկել է քվեաթերթիկների տպագրման գործընթաց... Մեծ հանրահավաք ընտրություններից 2 օր առաջ՝ մա... ԱՄՆ նոր ադմինիստրացիայի սիրավեպը Պուտինի հետ ... Թող ռիսկ անեն ձերբակալել Սեյրան Օհանյանին Լեւոն Տեր-Պետրոսյանն առաջարկում է մարգինալ հա... Ով որտեղ պետք է կանգնի, հիշո՞ւմ եք․ վարչապետի... Ինքնաբացարկ է հայտնել 52 թեկնածու. ԿԸՀ Վահե Հարությունյանը նշանակվել է ՀՀ զինվորական... «Միլան»-ի 18-ամյա դարպասապահի տրանսֆերը կարող... Վարչապետը հանձնարարել է արագացնել Սյունիքի մա... Ես անձնապես Սամվել Բաբայանին չեմ ճանաչում․ Տա... Մատայի կարծիքով՝ Մոուրինյոն փոխվել է «Մանչեսթ... «Օհանյան-Րաֆֆի-Օսկանյան» դաշինքը պետք է շատ զ... Կարեն Կարապետյանի մեծարման երեկոն` ՀՀԿ քարոզա... «Մանչեսթեր Յունայթեդ»-ը պատրաստ է գնել «Բարսե... Իշխանությունները վախենում են Մոսկվայից, քաղաք... Ամոթ բոլոր քաղաքական ուժերին, որոնք գնում են ... Նախագահ Սերժ Սարգսյանին հավատարմագրերն է հանձ... Անհապաղ ազատ արձակել Սամվել Բաբայանին. «Ազատա... Իրավապահնները կորոշեն. Կարեն Կարապետյանը` Սամ... Ցանկալի է, որ Հրանուշ Հակոբյանը ավելի հասանել... Չեմ ցրում. Վարչապետը` քաղաքացուն Խարդախությամբ հափշտակել են նոթբուք (տեսանյութ... Շվեյցարիայում գնացքը դուրս է եկել ռելսերից, կ... «Հաց բերողի» պատմությունը կրկնվում է Սիրիական բանակը վերականգնել է իր հսկողություն... Որպես նախկին նախագահ՝ նա արժանի է հարգանքի․ Ռ... Մի քանի ժամանակ հետո էլ կասեն՝ Սեյրանը «Իսկան... Կյանքի կանոններ հայտնի հոգեբան Լուիզա Հեյից Զգոն եղեք, մեր տղերքին լցնում են բանտերը, որ ... Թուրքիան կոչ է արել փակել Ռուսաստանում քրդերի... Սավչենկոն չի բացառել, որ Ուկրաինան ապագայում ... Հենրիխ Մխիթարյանն այցելել է Արյունաբանական կե... Սերժ Սարգսյանը ցավակցել է Մեծ Բրիտանիայի վարչ... Լոնդոնում նոր ահաբեկչության վտանգ չկա. Սքոթլե... ԱԱԾ-ի նոր հայտարարությունը՝ «Իգլա» տեսակի զեն... Փհենյանը հայտարարել է միջուկային հարցով բանակ...
Հարցում

Վարորդները դժգոհ են, նախարարը՝ գոհ

ՀՀ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը գոհ է նորակառույց «Հյուսիս-հարավ» ավտոմայրուղու որակից։ Բայց նաև չի ժխտում, որ կառուցումից հետո որակական ինչ-ինչ խնդիրներ են առաջացել այս ընթացքում ճանապարհի տարրբեր հատվածներում, որոնք հետագայում շտկվել են։ Նկատենք, որ «Հյուսիս-հարավը» բաժանված է մի քանի տրանշների, ասել է թե՝ հատվածների, և ամեն տրանշ մի ընկերություն է կառուցում․ այս պահին երկու ընկերություն է զբաղվում ճանապարհի շինարարությամբ՝ իսպանական «Կորսան կորվիամ»-ը և չինական «Սինոհիդրոն»։

«Որակական առումով տպավորություններս դրական են, կան հատվածներ, որտեղ եղել են պրոբլեմներ, ես անձամբ եմ եղել այնտեղ, և վերահսկողները վերահսկում են։ Ցանկացած շինարարության մեջ կարող է լինել ինչ-որ փոքր հատված, որը կատարվի անորակ, բայց դրանք կոնկրետ հանվել են և նորից են կառուցվել»,-այսօր կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում պատասխանելով Hraparak.am-ի հարցին՝ ասաց նախարար Մարտիրոսյանը։

Հարցրինք նաև՝ արդյոք «Հյուսիս-հարավին» հարող հողատարածքների կադաստրային արժեքի փոփոխություն սպասվու՞մ է, քանզի դրանք կարող են արդեն տնտեսական լուրջ նշանակություն ունենալ, օրինակ՝ առևտրային օբյեկտներ կկառուցվեն դրանց վրա։ Նախարարն ասաց, որ կադաստրային արժեքը չի բարձրացվի, բայց նշեց, որ աշխատանքներ տարվում են այդ ուղղությամբ, թե քանի կիլոմետրը մեկ պետք է լինի բենզալցակայան կամ գազալցակայան, սննդի օբյեկտներ և այլն։

Ի դեպ, «Հյուսիս-հարավով» երթևեկելու առավելագույն արագությունը 100 կմ/ժ է։ Հարցրինք նախարարին՝ նորմա՞լ է, որ միջազգային չափանիշներով կառուցված միջպետական ճանապարհին առավելագույն արագությունը ընդամենը 100 կմ/ժ է։ Այդ արագությամբ մինչ այդ էլ էին վարորդները երթևեկում․ 90 կմ/ժ էր սահմանված, մինչև 100 կմ/ժ կարող էին վարել։ Հետևաբար, արժե՞ր, արդյոք, այդ 10 կմ/ժ-ի համար այդքան ծախս անել ու նոր ճանապարհ կառուցել։ Վահան Մարտիրոսյանն ասաց, որ դա միայն 10 կմ/ժ-ի համար չէ․ «Իհարկե, միջին արագությունը բարձրանում է՝ հասնելով 90-100 կմ/ժ-ի, իսկ այսօրվա ճանապարհների միջին արդագությունն այդքան չէ։ Բացի դրանից՝ թողունակության հարցն է։ Իսկ այդ սահմանափակումը կապված է նաև անվտանգության հետ»։

Հարցրինք նաև՝ ինքն իր մեքենայով երբ անցնում է այդ նորակառույց բետոնապատ ճանապարհով, իրեն հարմարավետ զգու՞մ է, արդյոք անհարմարություններ, խորդուբորդություններ չի զգու՞մ։ «Ես նույնիսկ այն հատվածում, որտեղ որ հիմա նոր կառուցվել է, ես անձամբ իմ մեքենայով, ինքս նստել եմ ղեկին, երթևեկել եմ և որակից գոհ եմ»,-ասաց նա։

Հ․ԳՆշենք, որ հակառակ նախարարի տպավորության՝ այդ ճանապարհով ամեն օր երթևեկող վարորդները շատ են դժգոհում ճանապարհի որակից։ Բացի կահավորանքից և այլ ատրիբուտներից, վարորդները հատկապես դժգոհ են բետոնապատ ճանապարհի անհարթություններից։ Ճիշտ է, բետոնապատ ճանապարհը, ասֆալտի համեմատ, մի փոքր չոր է, բայց դա չի նշանակում, որ նոր սարքած ճանապարհի վրա պետք է խորդուբորդություններ, անհարթություններ լինեն։ Անզեն աչքով նայում ես այդ ճանապարհին, թվում է՝ ամեն ինչ հարթ է, մեքենայով անցնում ես, քեզ թվում է՝ փոսերի վրայով ես երթևեկում։ Միայն բարձր դասի, փափուկ կախոցներ ունեցող մեքենաներն են, որ կարող են հնարավորինս հարմարավետ ընթացք ապահովել անհարթ ճանապարհներին։

Իսկ նախարար Վահան Մարտիրոսյանի մեքենան հենց այդպիսին է՝ նախավերջին սերնդի Mercedes S 500, որն աշխարհի ամենափափուկ ընթացքով մեքենաներից է, և ունի Airmatik տեսակի պնևմատիկ կախոցներ, որոնք կլանում են ճանապարհի ցանկացած անհարթություն։ Այ, որ պարոն Մարտիրոսյանը մեկ անգամ իջնի իր Mercedes S-Class-ից և նույն ճանապարհով անցնի, օրինակ, ուղևորատար «Գազել»-ով, անգամ ավելի ցածր դասի Mercedes-ով կամ Opel-ով, թերևս նույն դրական տպավորությունը չստանա։ Իսկ Հայաստանում բոլորը չէ, որ S-Class-ով կամ այլ բարձրակարգ մեքենաներով են երթևեկում։ Պարոն Մարտիրոսյանը վստահաբար երթևեկած կլինի նաև Ռուսաստանի կամ Եվրոպայի այլ նմանատիպ բարձրակարգ ճանապարհներով և տարբերությունը՝ «Հյուսիս-հարավի» համեմատ, զգացած կլինի։

Վահե ՄԱԿԱՐՅԱՆ

Դիտվել է 757 անգամ
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan