Հեղինակներ Հրապարակագիրներ
Այսօր՝ 30.Մայիս.2017, Ժամանակը Երևանում՝ 00:00
1USD = 0AMD
1EUR = 0AMD
1RUB = 0AMD
Եղանակը Երևանում՝
Ըստ հաղորդումների` ոստիկաններն ու քննիչները չ... Արմավիրում շուկան էլ երկրի նման դատարկվել ա, ... Անիմաստ ծախսեր ենք կրճատել, բյուջեն վերահսկել... Պատերազմի վավերագրողները՝ երկու հրացանով զինվ... Նոր բնակարաններ՝ Արցախյան պատերազմի մասնակցին... Սամարայում եւ Օրենբուրգում ձյուն է տեղացել Պայմանավորվում ենք` չհուզվել Բաց նամակ Տարոն Մարգարյանին Հուշատախտակից մինչեւ նվիրատվություն․ Երեւանի ... Բաց նամակ ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանին Մոսկվայի մարզում փոթորկի զոհերի թիվը հասել է ... Ձերբակալվել է գոլֆիստ Թայգեր Վուդսը Նա գիտի՝ որտեղ է Իշխան Զաքարյանը Ովքե՞ր կփոխարինեն մանդատից հրաժարված երեք «ծա... Microsoft կորպորացիան և ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿԼՈ բ... Սուրբ տեղը դատարկ մնաց. անփոխարինելի Կոստանյա... Ովքե՞ր են ինքնաբացարկ ներկայացրել Երեւանի ավա... Մարավիում մարտերը շուտով կավարտվեն, հայտարարե... Բուռչիկի, լոլիկի ու դատախազ Հովսեփ Սարգսյանի ... Հայտնաբերվել է օձ
Ամենաընթերցված լուրերը
Արմավիրում շուկան էլ երկրի նման դատարկվել ա, ... Անիմաստ ծախսեր ենք կրճատել, բյուջեն վերահսկել... Պատերազմի վավերագրողները՝ երկու հրացանով զինվ... Նոր բնակարաններ՝ Արցախյան պատերազմի մասնակցին... Սամարայում եւ Օրենբուրգում ձյուն է տեղացել Պայմանավորվում ենք` չհուզվել Բաց նամակ Տարոն Մարգարյանին Հուշատախտակից մինչեւ նվիրատվություն․ Երեւանի ... Բաց նամակ ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանին Մոսկվայի մարզում փոթորկի զոհերի թիվը հասել է ... Ձերբակալվել է գոլֆիստ Թայգեր Վուդսը Նա գիտի՝ որտեղ է Իշխան Զաքարյանը Ովքե՞ր կփոխարինեն մանդատից հրաժարված երեք «ծա... Microsoft կորպորացիան և ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿԼՈ բ... Սուրբ տեղը դատարկ մնաց. անփոխարինելի Կոստանյա... Ովքե՞ր են ինքնաբացարկ ներկայացրել Երեւանի ավա... Մարավիում մարտերը շուտով կավարտվեն, հայտարարե... Բուռչիկի, լոլիկի ու դատախազ Հովսեփ Սարգսյանի ... Հայտնաբերվել է օձ Գերմանիայում ի հայտ է եկել ռոբոտ-քահանա ՄԻՊ կողմից բողոքի քննարկման արդյունքում կալան... Նորից աշխատավարձերի հարցը Ինչ լրջությամբ է հանրությունն ընդունում պ... Թուրքական դատարանը Ֆաթուլլահ Գյուլենին զրկել ... Կրակոցներ Երևանում․ կրակել է բնակարանի մուտքի... Բազմաբնակարան շենքերի շինարարության ոլորտը լի... Անունը կա, ամանում չկա Շնորհավորանք և հրաժարական՝ ԱԺ նիստի մեկնարկին... Ովքե՞ր են դիմել ՀՌԱՀ անդամի թափուր պաշտոնների... Նավալնին հունիսի տասներկուսին ցույց կանցկացնի... Մոսկվայում փոթորկի պատճառով հոսպիտալացվածների... Նոր ԱԺ-ի առաջին արտահերթը մեկնարկել է․ ուղիղ ԱԺ-ում քվոտաների փոփոխություն չի նախատեսվում ... Կենտրոնական Ռուսաստանում փոթորկի հետեւանքների... ՊԵԿ համակարգի ինքնամաքրո՞ւմ, թե՞ ուժայինների ... Մոսկվայում մեկ օրում տեղացել է տեղումների ամս... «Ժողովուրդ». Հայաստանի միջազգային պահուստները... «Հրապարակ». Հարսանքառատ հունիս (ֆոտո) «Հայկական ժամանակ». Հիվանդանոցներում ՎՊ ստու... «Ժողովուրդ» աշխատանքից մարդ հեռացնելով իրավիճ... «Ժամանակ»․ Ծառուկյանն իր խմբակցության անդամնե... «Հրապարակ». Անհամարժեք հանձնաժողով «Չորրորդ իշխանություն՛․ «Դոն Պիպոյի» եւ «Վստր... «Ժողովուրդ». «Ռամկավար ազատական կուսակցության... Մեդալի տերը դուք չեք «Ժողովուրդ». Արման Թաթոյանը ավանդույթի համաձա... «Հրապարակ». ԱԺ հանձնաժողովների փոխնախագահները... «Հրապարակ». «Մեղք» գործած դատավորներն ահուսար... «Հրապարակ». ԱԺ-ն շինհրապարակի են վերածել Եմենում խոլերայից զոհերի թիվը վերջին մեկ ամսո...
Հարցում

Վարորդները դժգոհ են, նախարարը՝ գոհ

ՀՀ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը գոհ է նորակառույց «Հյուսիս-հարավ» ավտոմայրուղու որակից։ Բայց նաև չի ժխտում, որ կառուցումից հետո որակական ինչ-ինչ խնդիրներ են առաջացել այս ընթացքում ճանապարհի տարրբեր հատվածներում, որոնք հետագայում շտկվել են։ Նկատենք, որ «Հյուսիս-հարավը» բաժանված է մի քանի տրանշների, ասել է թե՝ հատվածների, և ամեն տրանշ մի ընկերություն է կառուցում․ այս պահին երկու ընկերություն է զբաղվում ճանապարհի շինարարությամբ՝ իսպանական «Կորսան կորվիամ»-ը և չինական «Սինոհիդրոն»։

«Որակական առումով տպավորություններս դրական են, կան հատվածներ, որտեղ եղել են պրոբլեմներ, ես անձամբ եմ եղել այնտեղ, և վերահսկողները վերահսկում են։ Ցանկացած շինարարության մեջ կարող է լինել ինչ-որ փոքր հատված, որը կատարվի անորակ, բայց դրանք կոնկրետ հանվել են և նորից են կառուցվել»,-այսօր կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում պատասխանելով Hraparak.am-ի հարցին՝ ասաց նախարար Մարտիրոսյանը։

Հարցրինք նաև՝ արդյոք «Հյուսիս-հարավին» հարող հողատարածքների կադաստրային արժեքի փոփոխություն սպասվու՞մ է, քանզի դրանք կարող են արդեն տնտեսական լուրջ նշանակություն ունենալ, օրինակ՝ առևտրային օբյեկտներ կկառուցվեն դրանց վրա։ Նախարարն ասաց, որ կադաստրային արժեքը չի բարձրացվի, բայց նշեց, որ աշխատանքներ տարվում են այդ ուղղությամբ, թե քանի կիլոմետրը մեկ պետք է լինի բենզալցակայան կամ գազալցակայան, սննդի օբյեկտներ և այլն։

Ի դեպ, «Հյուսիս-հարավով» երթևեկելու առավելագույն արագությունը 100 կմ/ժ է։ Հարցրինք նախարարին՝ նորմա՞լ է, որ միջազգային չափանիշներով կառուցված միջպետական ճանապարհին առավելագույն արագությունը ընդամենը 100 կմ/ժ է։ Այդ արագությամբ մինչ այդ էլ էին վարորդները երթևեկում․ 90 կմ/ժ էր սահմանված, մինչև 100 կմ/ժ կարող էին վարել։ Հետևաբար, արժե՞ր, արդյոք, այդ 10 կմ/ժ-ի համար այդքան ծախս անել ու նոր ճանապարհ կառուցել։ Վահան Մարտիրոսյանն ասաց, որ դա միայն 10 կմ/ժ-ի համար չէ․ «Իհարկե, միջին արագությունը բարձրանում է՝ հասնելով 90-100 կմ/ժ-ի, իսկ այսօրվա ճանապարհների միջին արդագությունն այդքան չէ։ Բացի դրանից՝ թողունակության հարցն է։ Իսկ այդ սահմանափակումը կապված է նաև անվտանգության հետ»։

Հարցրինք նաև՝ ինքն իր մեքենայով երբ անցնում է այդ նորակառույց բետոնապատ ճանապարհով, իրեն հարմարավետ զգու՞մ է, արդյոք անհարմարություններ, խորդուբորդություններ չի զգու՞մ։ «Ես նույնիսկ այն հատվածում, որտեղ որ հիմա նոր կառուցվել է, ես անձամբ իմ մեքենայով, ինքս նստել եմ ղեկին, երթևեկել եմ և որակից գոհ եմ»,-ասաց նա։

Հ․ԳՆշենք, որ հակառակ նախարարի տպավորության՝ այդ ճանապարհով ամեն օր երթևեկող վարորդները շատ են դժգոհում ճանապարհի որակից։ Բացի կահավորանքից և այլ ատրիբուտներից, վարորդները հատկապես դժգոհ են բետոնապատ ճանապարհի անհարթություններից։ Ճիշտ է, բետոնապատ ճանապարհը, ասֆալտի համեմատ, մի փոքր չոր է, բայց դա չի նշանակում, որ նոր սարքած ճանապարհի վրա պետք է խորդուբորդություններ, անհարթություններ լինեն։ Անզեն աչքով նայում ես այդ ճանապարհին, թվում է՝ ամեն ինչ հարթ է, մեքենայով անցնում ես, քեզ թվում է՝ փոսերի վրայով ես երթևեկում։ Միայն բարձր դասի, փափուկ կախոցներ ունեցող մեքենաներն են, որ կարող են հնարավորինս հարմարավետ ընթացք ապահովել անհարթ ճանապարհներին։

Իսկ նախարար Վահան Մարտիրոսյանի մեքենան հենց այդպիսին է՝ նախավերջին սերնդի Mercedes S 500, որն աշխարհի ամենափափուկ ընթացքով մեքենաներից է, և ունի Airmatik տեսակի պնևմատիկ կախոցներ, որոնք կլանում են ճանապարհի ցանկացած անհարթություն։ Այ, որ պարոն Մարտիրոսյանը մեկ անգամ իջնի իր Mercedes S-Class-ից և նույն ճանապարհով անցնի, օրինակ, ուղևորատար «Գազել»-ով, անգամ ավելի ցածր դասի Mercedes-ով կամ Opel-ով, թերևս նույն դրական տպավորությունը չստանա։ Իսկ Հայաստանում բոլորը չէ, որ S-Class-ով կամ այլ բարձրակարգ մեքենաներով են երթևեկում։ Պարոն Մարտիրոսյանը վստահաբար երթևեկած կլինի նաև Ռուսաստանի կամ Եվրոպայի այլ նմանատիպ բարձրակարգ ճանապարհներով և տարբերությունը՝ «Հյուսիս-հարավի» համեմատ, զգացած կլինի։

Վահե ՄԱԿԱՐՅԱՆ

Դիտվել է 758 անգամ
loading...
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan